اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور عشایر شهرستان سمیرم اعلام کرد

تشکیل کلاس برای 9 دانش‌آموزان عشایر

رئیس اداره امور عشایر شهرستان سمیرم گفت: برای 9 دانش‌آموز مقطع ابتدایی کانون شهسوار کلاس درس برپا شد.

تشکیل کلاس برای 9 دانش‌آموزان عشایر

ایرج دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به  اهمیت برگزاری کلاس های آموزشی برای فزرندان عشایر اظهار کرد: در رابطه با بحث آموزش و پرورش عشایر اقدام به ایجاد یک مدرسه ابتدایی در کانون اسکان شهسوار کردیم.

وی ادامه داد: امسال سال دومی است که عشایر در کانون شهسوار اقامت دارند و سال گذشته دو خانوار در این کانون اسکان داشتند اما امسال 9 خانوار در این کانون اسکان یافتند.

رئیس اداره امور عشایر شهرستان سمیرم افزود: این کانون در مجموع حدود هشت یا 9  دانش‌آموز دارد که در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند.

وی ادامه داد: طی جلساتی که داشتیم مقرر شد مدرسه‌ای برای این دانش‌آموزان احداث کنیم و در همین راستا مقرر شد مکان مدرسه را اداره امور عشایر سمیرم تهیه کند و معلم و تجهیزات را آموزش و پرورش تامین کند.

دهقان تصریح کرد: توانستیم یک باب منزل مسکونی را برای این مدرسه تهیه کنیم و معلم آن نیز تامین شد و در حال حاضر این مدرسه تک کلاسی در 6 پایه  کار خود را آغاز کرده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با کمک های دولتی بتوانیم مدرسه ابتدایی را هر چه زودتر احداث کنیم تا وضعیت واحد‌های آمورشی در کانون شهسوار نیز سر و سامان یابد.

رئیس اداره امور عشایر شهرستان سمیرم بیان داشت: تشکیل مدرسه اقدام بسیار خوبی بود که در این کانون انجام شد و باعث شد فشارهایی که  بابت ساخت این کانون وارد شد بسیار کاهش یابد.

انتهای پیام/63015/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول