اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین مطرح کرد

استقرار سریع‌تر انضباط اجتماعی در جامعه با کمک دانش‌آموزان

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه استقرار فرهنگ انضباط اجتماعی با کمک دانش‌آموزان در جامعه سریع‌تر عملیاتی می‌شود، گفت: بر این اساس نیروی انتظامی برای نهادینه کردن این فرهنگ در مدارس تلاش می‌کند.

استقرار سریع‌تر انضباط اجتماعی در جامعه با کمک دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا میرحیدری صبح امروز در مراسم نمادین برقراری نظم و انضباط اجتماعی در مدارس با اشاره به اینکه از سیزدهم تا نوزدهم مهر ماه به نام هفته نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی عملکرد این نهاد است تا مردم بیشتر با وظایف آن آشنا شوند.

این مسئول یادآور شد: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس مقتدر در سایه مردم‌مداری، قانون‌مداری و روزآمدی نام‌گذاری شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین برقراری و تأمین امنیت و استقرار ثبات و انضباط اجتماعی در جامعه را از جمله وظایف نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: برای تحقق این هدف هر یک از دستگاه‌های اجرایی و قشرهای مختلف مردم وظایفی دارند که باید در پایبندی به آن مصمم باشند.

میرحیدری ادامه داد: هر یک از قشرهای مختلف مردم با ایفای وظایف خودشان می‌توانند در ایجاد حلقه و استقرار پایدار نظم و انضباط اجتماعی در کشور نقش بسزایی را ایفا کنند بر این اساس باید آنان بیشتر با وظایف خودشان آشنا شوند تا این هدف به خوبی در جامعه محقق شود.

این مسئول با اشاره به اینکه جمعیت دانش‌آموزی نسبت به قشرهای مختلف مردم در جامعه بیشتر است، بیان کرد: این قشر تأثیر بسزایی در فرهنگ‌سازی نظم و انضباط اجتماعی در جامعه دارد، به همین دلیل نیروی انتظامی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این فضای آموزشی تلاش می‌کند تا بتواند این هدف را به خوبی محقق کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه نیروی انتظامی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مدارس با محوریت فرهنگ‌سازی ترافیک در جامعه موفق عمل کرده است، یادآور شد: این نهاد با تحقق این مهم در فضای آموزشی بین دانش‌آموزان بیشتر موفق بوده است.

میرحیدری ادامه داد: با نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در مدارس امروز شاهد هستیم که آمار تلفات جانی و بی‌انضباطی در جاده‌ها کاهش یافته که تحقق این مهم با مشارکت خوب دانش‌آموزان و جوانان اتفاق افتاده است.

این مسئول اضافه کرد: با کمک دانش‌آموزان می‌توان مشکلات و عقب‌ماندگی‌هایی نظم و انضباط اجتماعی در جامعه را برطرف و به نحو مطلوبی هدایت کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین متذکر شد: هر ساله با نهادینه کردن بیشتر فرهنگ ترافیک بین دانش‌آموزان و مردم شاهد کاهش آمار تلفات جاده‌ای در کشور هستیم.

میرحیدری به مشکلات و ناهنجاری‌های موجود در جامعه اشاره کرد و گفت: با کمک دانش‌آموزان می‌توان فرهنگ نظم و انضباط اجتماعی را در جامعه بهتر نهادینه کرد.

این مسئول ادامه داد: همچنین با تحقق این مهم در برطرف کردن مشکلات و ناهنجاری‌های جامعه گام مثبت و بسزایی برداشته شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه دانش‌آموزان نقش بسزایی در عرصه‌های مختلف به ویژه در هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند، عنوان کرد: شهید حسین فهمیده از جمله این دانش‌آموزان است که امام خمینی (ره) از او به عنوان رهبر خود یاد می‌کند که این مهم بیانگر روشن این مطلب است.

انتهای پیام/77009/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول