اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

همایش راهوران محله در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی همایش راهوران محله برگزار می‌شود.

همایش راهوران محله در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

سردار یحیی شرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اهداف انتخاب شعار هفته ناجا، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا با مشارکت حداکثری دستگاه‌های دولتی، غیر دولتی و اقشار اجتماعی چهره پلیس دانش بنیان، حرفه‌ای، هوشمند و مقتدر به مردم معرفی و احساس ناامنی در جامعه کاهش یابد.

وی تعمیق سطح تعامل با دستگاه‌های دولتی، غیر دولتی و اقشار اجتماعی، نمایش توانمندی، اقتدار، کارآمدی و هوشمندی پلیس و ارائه هشدارهای انتظامی و اطلاع رسانی در موضوعات گوناگون عرصه نظم و امنیت به عموم مردم را از اهداف نیروی انتظامی عنوان کرد.

شرفی ابراز داشت: توسعه رویکرد جامعه محوری پلیس، افزایش خدمات رسانی و احساس امنیت در بین عموم مردم، جلب مشارکت اقشار اجتماعی در تامین نظم و امنیت و جلب مشارکت مراکز علمی، پژوهشی، دانشگاهی در پیش‌بینی و پیشگیری از آسیب‌ها و جرائم اجتماعی از جمله برنامه‌های نیروی انتظامی است.

وی تعامل با رسانه‌های جمعی و بهره‌گیری از قدرت آن‌‌‌‌‌ها در افزایش احساس امنیت در بین مردم، ارتقای فرهنگ ارزش گذاری به ایثارگران، بازنشستگان، کارکنان و خانوداه‌‌ آنان در جامعه و همسوسازی و هماهنگی اثر مابین رده‌های صف و ستاد را از دیگر برنامه‌هایی برشمرد که در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

شرفی اجرای برنامه مشترک با سازمان پایانه‌ها و اداره کل راه و شهرسازی را از برنامه‌های دومین روز از هفته نیروی انتظامی معرفی کرد و یادآور شد: همایش راهوران محله و همایش اقلیت‌های مذهبی از برنامه‌های اجرایی امروز است.

وی با بیان اینکه در هفته نیروی انتظامی 208 برنامه صدا و سیما ارائه خواهد شد، ادامه داد: از این تعداد 109 برنامه رادیویی و 99 برنامه تلویزیونی است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خانواده متدین، قانون مداری، آرامش و آسایش را به عنوان شعار دومین روز از هفته نیروی انتظامی معرفی کرد.

شرفی خاطرنشان کرد: اجرای تئاتر درمانی در محلات، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به مناطق مرزی، ارائه خدمات مشاوره فعال و انفرادی مضاعف در مراکز درمانی نیروی انتظامی، حضور رئیس پلیس‌های تخصصی در جمع دانشجویان برای ارائه آموزش‌های چهره به چهره و برپایی نمایشگاه فضای مجازی از برنامه‌هایی بوده که در طول هفته نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61005/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول