اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

امنیت خلخال مدیون نیروهای انتظامی است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: مردم به حضور موثر و مقتدر پلیس و نیروهای انتظامی در جامعه افتخار می‌کنند و امنیت خلخال مدیون نیروهای انتظامی است.

امنیت خلخال مدیون نیروهای انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز همزمان با دومین روز از هفته ناجا در نشست مشترک با کارکنان نیروی انتظامی خلخال با تبریک هفته ناجا اظهار داشت: در عصر کنونی عرصه جنگ و جهاد عوض شده و ماهیت حضور دشمن به وضوح در جامعه دیده می‌شود.

وی با اشاره به سخت بودن وظیفه کارکنان نیروی انتظامی یادآور شد: در برابر هجمه‌های جدید دشمن کار نیروهای انتظامی نیز به مراتب سخت‌تر شده است.

رئیس شورای تامین شهرستان خلخال ادامه داد: دشمن در تلاش است تا در تمامی عرصه‌ها از جمله عرصه تهاجم فرهنگی با ناامید کردن مردم، سلب اراده جوانان و بی‌هویت کردن آنان کارهای خود را برای رسیدن به اهداف شوم خود پیش ببرد و این نیروی تلاشگر انتظامی است که در جوامع شهری و روستایی راه را بر این مزدوران بسته است.

محمدی گفت: نیروی انتظامی همراه و همگام مردم در حرکت بوده و تحت تعالیم ارزشمند مقام معظم رهبری برای خدمت و پاسداری از مرز‌ها و برقراری امنیت مردم جان خود را در دست گرفته است و آماده جانفشانی است.

این مسئول با تقدیر از فرمانده انتظامی شهرستان خلخال و زیرمجموعه فرماندهی انتظامی در کلانتری‌های شهری و پاسگاه‌های تابعه در روستاها تصریح کرد: بی‌شک حضور نیروی انتظامی در همه جا در کنار مردم حس می‌شود و مردم با این نگاه که نیروی انتظامی حافظ جان و مال مردم است در آرامش هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست صمیمانه و مشترک حسین بهمنی فرمانده انتظامی خلخال نیز آمادگی نیروهای انتظامی را در برقراری نظم و امنیت بیشتر در شهرستان خلخال و آرامش مردم اعلام کرد.

انتهای پیام/62008/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول