اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار یزد در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح:

امنیت رکن اصلی پیشرفت و توسعه استان یزد است

استاندار یزد با تاکید بر نقش امنیت در پیشرفت و توسعه در سراسر کشور به ویژه در استان یزد گفت: امنیت رکن اساسی و اصلی پیشرفت و توسعه است.

امنیت رکن اصلی پیشرفت و توسعه استان یزد است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا فلاح‌زاده، پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان یزد و رژه نیروهای انتظامی به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: اهمیت امنیت و نقش آن در پیشرفت و توسعه جامعه بر کسی پوشیده نیست زیرا جامعه، امنیت را رکن اساسی در همه امور می‌داند.

وی تصریح کرد: اگر امنیت و آرامش در جامعه حاکم نباشد، هیچ کاری به نتیجه نخواهد رسید و شاهد اختلال شدید در توسعه جامعه خواهیم بود.

فلاح‌زاده با بیان اینکه پیشرفت در هر عرصه‌ای حتی در عرصه علمی، ورزشی و فرهنگی، مرهون امنیت است، تاکید کرد: علاوه بر این تجارت، امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف و ... نیز با توجه ویژه به مؤلفه امنیت انجام می‌شود.

استاندار یزد کشور ایران را از امن‌ترین کشورهای جهان خواند و افزود: امنیت اکنون در سراسر کشور حاکم است و نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج)، هرآنچه را که با امنیت نظام اسلامی، مردم و جامعه مغایر باشد به سرعت از میان بر‌می‌دارند.

وی ضمن تجلیل از نیروهای نظامی و انتظامی در حکمفرما کردن امنیت در جامعه تاکید کرد: آرامش امروز جامعه خود را مرهون شهدا و جان برکفان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این مراسم با بیان اینکه استان یزد به رغم قرار گرفتن در مسیر ترانزیت موادمخدر و عبور و مرور قاچاقچیان خطرناک، از امن‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود، بیان کرد: هرگونه حرکتی که امنیت مردم و استان را دچار مشکل کند، شناسایی و قبل از آنکه به تهدید تبدیل شود، از میان برمی‌داریم.

سردار منوچهر امان‌اللهی با بیان اینکه ماموران و کارکنان نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای حاکم شدن امنیت در جامعه و ایجاد حس امنیت در مردم به کار گرفته‌اند، تاکید کرد: برای تامین این امنیت، نیاز به همراهی مردم داریم.

وی تصریح کرد: تامین امنیت و آسایش و آرامش مردم، بدون همراهی خود آنها میسر نیست و خوشبختانه در استان یزد این همراهی تاکنون به بهترین نحو انجام شده است.

در این مراسم، یگان‌های مختلف نیروی انتظامی از مقابل جایگاه رژه رفتند و مانورهای مختلف در شرایط خاص از جمله سرقت مسلحانه، گروگانگیری و ... انجام شد.

در این مراسم همچنین نشان ترفیع درجه به کارکنان نیروی انتظامی استان یزد اعطا شد.

از 13 مهرماه به مدت یک هفته، هفته نیروی انتظامی تعیین و نامگذاری شده است.

انتهای پیام/2464/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول