اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین:

رویکرد پلیس در برقراری امنیت دانش‌محوری است

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: امروز رویکرد پلیس در برقراری امنیت به دانش‌محوری تبدیل شده است.

رویکرد پلیس در برقراری امنیت دانش‌محوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا میرحیدری پیش از ظهر امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این استان که در مجتمع شهید آقایی نیروی انتظامی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امروز رویکرد پلیس در برقراری امنیت نسبت به گذشته ارتقا یافته و به دانش‌محوری تبدیل شده است.

میرحیدری افزود: در نظام ولایی پلیس اقتدار خود را در سایه مردم‌مداری و قانون‌مداری شناخته و مردم را مهم‌ترین سرمایه خود می‌داند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی نهضت عظیمی را در قالب طرح مکنا (مدیریت کیفیت) آغاز کرده، ادامه داد: این نیرو با صلابت در راستای تأمین آرامش مردم و خواسته‌های آنان تلاش می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: بسیج، نیروی مقاومت و نیروهای انتظامی در مسیر دفاع از ارزش‌های دینی و ایجاد امنیت پایدار برای مردم گام برمی‌دارد و اهداف آن را دنبال می‌کند.

میرحیدری خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی قزوین در پی آن است تا با اجرای قانون در توسعه امنیت، نهادینه شدن آن و کاهش جرایم به امر پیشگیری نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وی عنوان کرد: در همین راستا در طول هفته نیروی انتظامی که از امروز و با برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان آغاز شده، 166 برنامه تدارک دیده شده است که در شهرستان‌های استان به اجرا در می‌آید.

فرمانده انتظامی قزوین با بیان اینکه این برنامه‌ها در حوزه آموزشی، عملیاتی و خدماتی اجرا می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون در سطح استان طرح‌هایی برای مقابله با اراذل و اوباش، سارقان و خرده‌فروشان مواد مخدر با همکاری دستگاه‌ها و بسیج در حال اجراست.

میرحیدری اذعان کرد: در حوزه ترافیک نیز به همت دستگاه‌هایی همچون اداره کل راه و شهرسازی، پایانه‌های مسافربری و در رأس آن‌ها پلیس راهور استان، تلفات جانی کاهش یافته است.

وی اظهار امیدواری کرد نهادهایی که از ابتدای سال جاری، در زمینه فرهنگسازی و تعامل نیروی انتظامی با مردم، در سطح استان تأثیرگذار بوده‌اند، در نیمه دوم سال نیز فرماندهی انتظامی را در اجرای برنامه‌های پیشگیری از ناهنجاری‌ها یاری کنند.

در بخش دیگری از این مراسم با اهدای لوح، از خانواده سرباز وظیفه تاکستانی شهید رضا ایمانی که روز چهارم مهر ماه سال جاری به هنگام کمین در هنگ مرزی سردشت در مقابله با گروهک ضد انقلاب پژاک به شهادت رسید، تقدیر به عمل آمد.

همچنین سرهنگ بازنشسته محمدجواد صبوری به نمایندگی از بازنشستگان نیروی انتظامی استان، علی‌اشرف رنجبر رئیس کلانتری 11 شهر قزوین به عنوان رئیس کلانتری نمونه، علیرضا بختیاری به نمایندگی از کارکنان ساعی این نهاد و نیز برندگان مسابقات ناجا مورد تقدیر قرار گرفتند و تعدادی از کارکنان نیز حکم ترفیع درجه دریافت کردند.

اجرای حرکات رزمی از سوی کارکنان و سربازان نیروی انتظامی و اجرای حرکات رزمی، عملیاتی و نمایشی از سوی یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان از دیگر بخش‌های افتتاحیه برنامه‌های هفته گرامیداشت ناجا در استان قزوین بود.

در این مراسم آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی و داوود محمدی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، احمد عجم استاندار، امیر عبدالرضا شهری فرمانده لشکر 16 زرهی قزوین، مهدی طاهرخانی معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

انتهای پیام/77011/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول