اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

توسعه اقتصادی در سایه امنیت محقق می‌شود

استاندار فارس گفت: توان علمی، توسعه اقتصادی و نظامی بدون برقراری امنیت محقق نمی‌شود.

توسعه اقتصادی در سایه امنیت محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق‌عابدین صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان فارس اظهار کرد: در شرایطی که دنیا به ویژه کشورهای همسایه درگیر مسائل داخلی خود هستند، تنها کشوری که در نظم منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و عرصه‌های بین‌المللی تاثیر دارد، جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: اگر جمهوری اسلامی در نظام سیاسی دنیا تاثیرگذار است و حرف نخست را می‌زند به برکات خون شهدا و حضور نیروهای جان ‌بر کف نظامی و انتظامی است.

استاندار فارس نقش آحاد جامعه را در برقراری امنیت مهم ارزیابی کرد و افزود: تجربه اجرای طرح همیار پلیس و تذکر به رانندگان متخلف در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیر فراوان داشته است.

صادق‌عابدین تصریح کرد: اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود، برای برقراری امنیت نیازی به پلیس و دستگاه‌های امنیتی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: استان فارس با همفکری شورای عالی تامین و دستگاه‌های قضایی و امنیتی بستری را فراهم کرده تا مردم بتوانند در سایه امنیت به اهداف اجتماعی، تولیدی و اقتصادی و زیرساخت‌های اجتماعی و فرهنگی دست یابند.

استاندار فارس اضافه کرد: اگر قرار باشد که به دیگران تذکر دهیم، ابتدا باید از خود با رعایت تزکیه نفس و تقوای الهی شروع کنیم.

فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این آیین صبحگاه مشترک که در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: پلیس جامع‌محور و دانش‌بنیان با تعامل با مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و امنیتی در ایجاد امنیت و توسعه پایدار نقش مهم و کلیدی ایفا می‌کند.

سردار سیروس سجادیان خاطرنشان کرد: اگر پاسخگوی خون شهدا هستیم، باید زمینه ایجاد امنیت پایدار را در تمام سطوح اجتماعی برای آحاد جامعه برقرار کنیم.

انتهای پیام/2448/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول