اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قروه:

مردم مهمترین عامل برقراری امنیت در جامعه هستند

فرمانده انتظامی منطقه قروه گفت: مردم مهمترین عامل برقراری امنیت در جامعه هستند که تعامل نیروی انتظامی با مردم، کاهش هزینه‌ای برقراری امنیت را در پی‌خواهد داشت.

مردم مهمترین عامل برقراری امنیت در جامعه هستند

‌به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرضا هاشمی‌فر پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی قروه با اعلام این مطلب گفت: پاسداری از امنیت و آرامش جامعه در سایه مردم‌داری و تعامل دوسویه با مردم امکان می‌پذیرد که این مهم تا کنون در شهرستان قروه در حد بسیار خوب ملموس بوده است.

وی مهم‌ترین فعالیت نیروی انتظامی را منطبق بر سه اصل، آگاهی، پیشگیری و پیگیری استوار دانست و افزود: آگاهی اولین قدم در جلوگیری از جرم است و از این رو ضروری است تا مردم با آگاهی کامل از قوانین و مقررات در مسیرهای خط‌کشی شده قانونی گام بردارند.

هاشمی‌فر با اشاره به فراهم بودن زمینه‌های رشد و بالندگی ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها، حماسه سیاسی ملت ایران را که برخاسته از بینش و بصیرت بود، از جلوه‌های این رشد و شکوفایی اعلام و اظهار کرد: به شکرانه توفیقی که در برقراری امنیت در جامعه نصیب ما شده است، از این امانت الهی با تکیه بر مردم که سرمایه‌های اجتماعی ما هستند تا پای جان پاسداری خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آیات قرآن کریم، امنیت از اهداف بلند استقرار حاکمیت الهی و ثمره حکومت صالحان است، تصریح کرد: امنیت و آرامش در طول تاریخ بشریت از نیازهای اصلی زندگی هر انسانی است که بر اساس قانون اساسی کشورمان، این مهم بر عهده نیروی انتظامی گمارده شده است.

هاشمی‌فر افزود: برقراری عدالت اجتماعی تنها یک توصیه اخلاقی نیست، بلکه فرمان حتمی خدای متعال است و همه ماموران انتظامی خود را مقید به اجرای این دستور الهی می‌دانند.

فرمانده انتظامی منطقه قروه نیروی انتظامی را نیاز هر جامعه آرمانی دانست و افزود: ضرورت وجود این نیرو در تمامی جوامع ازسوی اندیشمندان مورد تاکید قرار دارد.

هاشمی‌فر گفت: این نیرو با اقتدار در برابر اخلال‌گران نظم و امنیت می‌ایستد و تیشه بر ریشه ظلم و فساد می‌زند تا آرامش و عدالت در جامعه برقرار شود.

وی افزود: امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه است.

وی عناصر تشکیل‌دهنده اقتدار در نیروی انتظامی را مبتنی بر مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی اعلام و اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمنان اسلام و ایادی مزدور آن‌ها با بهانه‌های مختلف موجب سلب امنیت و آرامش از کشورهای منطقه شده‌اند، ایران اسلامی به برکت برخوداری از نعمت ولایت فقیه و تلاش و مجاهدت همه نیروهای مسلح از امن‌ترین کشورهای جهان است.

فرمانده انتظامی منطقه قروه در پایان گسترش شهرها و به تبع آن تنوع ماموریت‌های پلیس را یادآور شد و گفت: با این وجود هرسال شاهد بالندگی، پویایی، قانون‌مداری و روزآمدی این نیروی انقلابی و دانش بنیان هستیم که به دلیل برخوداری از این نقاط قوت، از برترین پلیس‌های سطح دنیا به شمار می‌رود.

انتهای پیام/79009/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول