اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس خبر داد

جمع‌آوری 419 معتاد از سطح شهر بندرعباس

فرماندار بندرعباس گفت: در یک‌ماه اخیر تعداد پنج نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و 419 نفر از معتادین از سطح شهر جمع‌آوری و تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

جمع‌آوری 419 معتاد از سطح شهر بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته پیشگیری و درمان شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرعباس اظهار داشت: تولید انواع مواد مخدر از قبیل صنعتی و غیر صنعتی فاجعه‌ای است ناگوار و اعتیاد به آن معضلی خانمان‌سوز است که ناهنجاری‌های متعدد اجتماعی اکثرا ثمره آن است.

وی با اشاره به تلاش‌های بی‌شائبه نیروی‌های امنیتی و انتظامی در خصوص مبارزه با این پدیده شوم تصریح کرد: در کنار این همه رشادت‌ها و بعضا شهادت‌های نیروهای خدوم امنیتی و انتظامی در کشور لازم است سایر دستگاه‌های مرتبط با این حوزه با شناخت وظایف، به نحو شایسته در کنار امر مبارزه با توجه به اصل پیشگیری که از مهم‌ترین اصول مبارزه با اعتیاد است و از طریق توسعه فعالیت‌های آموزشی و اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و همین‌طور اقدام به امر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عموم جامعه، گام‌های موثرتری بردارند زیرا گسترش این‌گونه اقدامات و فعالیت‌ها سبب کاهش ناهنجاری‌های موجود حاصل از این پدیده شوم می‌شود.

مرادی در ادامه به نقش اعضای شورا پرداخت و افزود: اعضای شورا باید مستمرا با ارائه گزارش، روند اقدامات دستگاه‌هایشان را مستند و به دبیرخانه شورا ارسال نمایند، زیرا نقش تک تک اعضای شورا در این زمینه نقشی موثر است و می‌توان با تبادل نظر بین سایر دستگاه‌های مرتبط و اتخاذ تصمیمات جامع و کاربردی و انجام مصوبات آن در روند جامعه‌ای پویا با کاهش معضلات اجتماعی اقدامات موثری را انجام داد.

فرماندار بندرعباس در پایان افزود: در یک‌ماه اخیر تعداد دو طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و پنج طرح جمع‌آوری معتادان توسط فرماندهی انتظامی شهرستان اجرا که در این راستا پنج نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و 419 نفر از معتادین از سطح شهر جمع‌آوری و تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند. 

انتهای پیام/88007/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول