اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌ رضوی مطرح کرد

خطر اعتیاد در کمین بیش از 40 میلیون جمعیت کشور

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌ رضوی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 7 تا 10 درصد از جمعیت کشور به اعتیاد مبتلا شده‌اند، گفت: ولی جمعیتی معادل 40 میلیون نفر در معرض ابتلا به این آسیب هستند.

خطر اعتیاد در کمین بیش از 40 میلیون جمعیت کشور

سرهنگ حسین مولوی نسب در حاشیه بازدید از نمایشگاه کاهش آسیب‌های اجتماعی بوستان ملت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در کنار این بوستان بوستان‌های دیگری مانند بوستان کوهسنگی در سطح شهر مشهد وجود دارد که می‌توانند در جذب مخاطب برای اقدامات فرهنگی بسیار موفق باشند و شهرداری از این موقعیت‌ها بسیار خوب استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: اصولا در هر زمینه‌ای پیشگیری به سایر اقدامات مقدم است و این اقدامات هم می‌تواند مخاطبان را به خود جذب کرده و جنبه آگاه‌سازانه و مفرح داشته باشد و هم می‌تواند با روش‌های پیشگیرانه هزینه های درمان‌ آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌ رضوی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 7 تا 10 درصد از جمعیت کشور به اعتیاد مبتلا شده‌اند، تاکید کرد: ولی جمعیتی معادل 40 میلیون نفر در معرض ابتلا به این آسیب هستند.

مولوی نسب ادامه داد: در این راستا باید هر کاری انجام داد تا از ابتلای این جمعیت به  اعتیاد پیشگیری کرد موجبات دور نگاه داشتن آنها از آسیب‌های اجتماعی را فراهم کرد.

وی تاکید کرد: این امر که با فرهنگ سازی محقق می شود برای بانیان آن هم نتیجه دنیایی و هم اجر اخروی دارد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی با اشاره به لزوم استفاده بیشتر از کارشناسان در سطح نمایشگاه‌ها بیان کرد: استفاده از تعداد بیشتر کارشناس برای پاسخگویی به مشکلات جوانان و بالا بردن محتوای دریافتی نمایشگاه اقدامی است که می‌تواند به عنوان مکمل این دسته از فعالیت‌ها انجام شود.

انتهای پیام/2202/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول