اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آبان‌ماه صورت می‌‌گیرد

برگزاری نخستین جشنواره فیلمنامه «100 ثانیه» اعتیاد در کاشان

مجری نخستین جشنواره فیلمنامه «100 ثانیه» اعتیاد در کاشان، از برگزاری این جشنواره برای نخستین‌بار در اول‌‌‌ آبان‌ماه سال جاری در شهرستان کاشان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره فیلمنامه «100 ثانیه» اعتیاد در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جعفر بزمیان امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در نخستین جشنواره فیلمنامه 100 ثانیه اعتیاد آثار خود را می‌توانند تا 25 مهرماه جاری به دبیرخانه جشنواره به نشانی کاشان، بلوار شهید مفتح، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان ارسال کنند.

وی، حداکثر مدت زمان آثار را 100 ثانیه ذکر کرد و گفت: آثار ارسالی باید از تولیدات سال 89 به بعد باشد و هر فیلمساز و فیلمنامه‌نویس می تواند حداکثر سه اثر به این جشنواره ارائه کند.

مجری نخستین جشنواره فیلمنامه 100 ثانیه، شرکت نویسندگان، نهادها، سازمان‌های دولتی و بخش‌خصوصی را در این جشنواره آزاد دانست و گفت: متقاضیان‌ برای شرکت‌ در بخش‌های مختلف جشنواره باید فرم تقاضای شرکت در جشنواره را جداگانه تکمیل و ارسال کنند.

وی همچنین با بیان اینکه فیلمنامه‌هایی که استانداردهای فنی را نداشته باشند از بخش مسابقه حذف می‌شوند ابراز داشت: فیلمنامه‌هایی که بیش از یک نویسنده دارند، در صورت کسب مقام در جشنواره فقط یک جایزه دریافت می‌کنند.

مجری نخستین جشنواره فیلمنامه 100 ثانیه اعتیاد در کاشان خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال ارسال نامطلوب آثار شرکت‌کننده و تبعات آن در رقابت‌ها بر عهده ندارد.

بزمیان افزود: هر فیلمنامه‌نویس باید فیلمنامه خود را در دو نسخه تایپ شده به همراه لوح فشرده آن به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و فیلمنامه‌ها باید با رعایت اصول حروف‌نگاری با فونت 14 و حداکثر در 20 صفحه به همراه نسخه ورد بر روی سی‌دی به جشنواره ارائه شوند.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی به بخش مسابقه فیلمنامه‌نویسی، بازگشت داده نمی‌شوند تصریح کرد: به منظور تشویق جوانان فیلمنامه‌نویس کشور، در صورت تأمین اعتبار فیلمنامه‌های بخش مسابقه بدون پرداخت حق تألیف در قالب کتاب به چاپ می‌رسند.

مجری نخستین جشنواره فیلمنامه 100 ثانیه اعتیاد در کاشان متذکر شد: فیلمسازان برای تهیه فرم تقاضای شرکت در جشنواره می‌توانند از طریق سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان به نشانی www.kashanfarhang.ir اقدام کرده و بعد از تکمیل فرم به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

نخستین جشنواره فیلمنامه 100 ثانیه اعتیاد در کاشان اول آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2406/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول