اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد

اجرای طولانی‌ترین نقاشی با پیام زندگی بدون اعتیاد در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: طولانی‌ترین نقاشی با پیام زندگی بدون اعتیاد همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

اجرای طولانی‌ترین نقاشی با پیام زندگی بدون اعتیاد در ارومیه

سردار یحیی شرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اهداف انتخاب شعار هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: بنیاد ارتباط پلیس با مردم را مقوله فرهنگ و سرمایه اجتماعی شکل می‌دهد.

وی ادامه داد: توسعه سرمایه اجتماعی ضرورت اولیه برای ایجاد امنیت و اقتدار جامعه بوده و رفتار توام با احترام پلیس با مردم این حس را به شهروندان می‌دهد که نوعی احساس رضایت کنند.

شرفی با بیان اینکه اصل تکریم در مناسبات انسانی و روابط اجتماعی مورد تاکید دین مبین اسلام قرار گرفته، ابراز داشت: برای نیروی انتظامی مردم داری از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و ما تمام تلاشمان را برای افزایش مشارکت مردم و همکاری آن‌ها با نیروی انتظامی در امور مختلف خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: رعایت قانون و هنجارهای اجتماعی از جمله وظایف همه افراد جامعه بوده و در جامعه‌ای که قانون مراعات می‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود هرج و مرج جایی ندارد و نظم اجتماعی حکمفرما خواهد شد.

شرفی ادامه داد: اگر قانون مداری به فرهنگ عمومی تبدیل شود و هر کس خود را موظف به حرکت در چارچوب تعیین شده بداند پویایی جامعه حتمی خواهد بود.

وی یادآور شد: امروز آشنا ساختن جوانان با قانون و نهادینه ساختن پیروی از آن در ذهن و ضمیر جوانان یکی از وظایف مهم نهادهای اجتماعی مانند خانواده، مدرسه و دولت است.

شرفی افزود: نیروی انتظامی با اجرای برنامه‌های مدون در راستای نهادینه نمودن مقوله قانون مداری گام‌های موثری برداشته است.

وی تصریح کرد: سازمان‌ها باید با بازنگری شکست‌های گذشته و نیز ضعف‌های کنونی راه‌های نادرست گذشته را ادامه ندهند و در صدد یافتن دانش‌هایی باشند تا بتوانند به موفقیت نائل شوند به عبارت دیگر دانش چگونگی انجام درست‌ترین روش‌های کار که ضامن موفقیت آنان در حال و آینده است، دنبال شود.

شرفی اذعان داشت: سازمان پلیس در تحلیل طرح راهبردی خود در راستای دانش محوری، موضوع‌هایی از قبیل جهانی شدن و تغییر ترکیب جمعیتی، انقلاب ارتباطات، تغییر و تحول در اقتصاد جهانی را مد نظر قرار داده و در این راستا رشد اعتقادات معنوی مردم و کارکنان به همراه روز آمدی در انجام ماموریت‌های محوله را در اولویت اقدامات خود گنجانده است.

وی با بیان اینکه امروز هفته نیروی انتظامی با عنوان پیش‌بینی اجتماعی، آموزش و پیشگیری و امنیت عمومی آغاز می‌شود، اعلام کرد: برنامه جشن خانواده و کودک با مضامین و محتوای آموزشی و اجرای طولانی‌ترین نقاشی با پیام زندگی بدون اعتیاد در این روز برگزار می‌شود.

شرفی اظهار داشت: حضور فرماندهان و مسئولان، روسای کلانتری و پاسگاه‌‌‌‌‌‌ها در مساجد، اجرای تئاتر درمانی در محلات، طرح خدمات مردم یاری، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به مناطق مرزی و ارائه خدمات مشاوره فعال و انفرادی مضاعف در مراکز درمانی ناجا از جمله برنامه‌های بوده که در طول هفته ناجا برگزار خواهد شد.

وی برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی با مراکز دانشگاهی، تشکیل اتاق فکر با موضوع شعار هفته ناجا با حضور اساتید، حضور رئیس پلیس‌های تخصصی در جمع دانشجویان برای ارائه آموزش‌های چهره به چهره، برپایی نمایشگاه فضای مجازی و برپایی نمایشگاه تخصصی و شهرک آموزش ترافیک و آموزش همیاران پلیس را از دیگر برنامه‌های اجرایی در طول هفته ناجا عنوان کرد.

انتهای پیام/61005/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول