اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

9 مرکز ترک اعتیاد و توزیع قرص متادون در اسدآباد فعال است

فرماندار اسدآباد گفت: 9 مرکز ترک اعتیاد و توزیع قرص متادون در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد 3 مرکز مربوط به ترک اعتیاد و 6 مرکز برای توزیع قرص متادون است.

9 مرکز ترک اعتیاد و توزیع قرص متادون در اسدآباد فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اسدآباد با اشاره به اینکه در راستای ایجاد مرکز ماده 16 برای نگهداری و درمان معتادان پرخطر سهم شهرستان اسدآباد 40 نفر است، اظهار کرد: 22 نفر از معتادان پرخطر شهرستان شناسایی و برای درمان به این مرکز معرفی شدند.

وی از فعالیت سه کمپ ترک اعتیاد و 6 مرکز توزیع متادون در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: همه این مراکز ترک اعتیاد و توزیع متادون دارای مجوز از بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان هستند.

فرماندار اسدآباد خاطرنشان کرد: یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرستان با رعایت استانداردها اعلام آمادگی کرده است که در صورت عدم پذیرش برای معتادان پرخطر در مرکز ماده 16، از این کمپ استفاده شود که این امر نیاز به صدور مجوز دارد.

وی در ادامه دلیل عدم برگزاری جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان را همزمانی آن با انتخابات امسال دانست و گفت: سعی می‌کنیم با برگزاری جلسات دو هفته یکبار اهداف شورای مبارزه با مواد مخدر را اجرایی کنیم.

بخشدار مرکزی اسدآباد نیز با بیان اینکه امسال با تشکیل سه جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر 13 مصوبه در شهرستان داشتیم، افزود: مهم‌ترین مصوبه این جلسات برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر بود که ادارات مشارکت خوبی را در زمینه پیشگیری از مواد مخدر داشتند.

محمدرسول طاهری گفت: در راستای اهداف شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهار کمیته درمان و بازپروری، فرهنگ، پیشگیری و حقوقی مقابله با عرضه مواد مخدر در سطح شهرستان اسدآباد تشکیل شده که فعالیت‌های لازم را داشته‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد نیز با بیان اینکه اقدامات پلیس در زمینه مقابله با مواد مخدر مطلوب است، اظهار کرد: کشفیات پلیس در زمینه مواد مخدر در سال گذشته دو تن بوده که امسال به 10 تن رسیده است.

محسن اقبالیان با اشاره به کمبود اعتبارات تبلیغات در خصوص مواد مخدر از مسئولان خواست اعتبارات بیشتری را برای اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشیدن به اقشار مختلف جامعه اختصاص دهند.

انتهای پیام/89008/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول