اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی هاکی خبر داد

دعوت 4 هاکی‌باز استان مرکزی به اردوی تیم ملی

مربی تیم ملی هاکی از دعوت 4 هاکی‌باز این استان به اردوی تیم ملی هاکی روی چمن خبر داد.

دعوت 4 هاکی‌باز استان مرکزی به اردوی تیم ملی

ابوالفضل یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: بهنام سعدی، سجاد نوری، وحید فتحی، امید هاشمی و علیرضا چزانی پنج ورزشکار ارزنده این استان هستند که به اردوی تیم ملی هاکی دعوت شده‌اند.

وی تصریح کرد: تیم ملی هاکی روی چمن کشورمان قرار است به زودی در مسابقات غرب آسیا حضور یابد.

مربی تیم ملی هاکی گفت: تیم ملی برای حضوری قدرتمند در این دوره از رقابت‌ها قرار است چند اردوی آماده‌سازی را برپا کند که تاکنون چند مرحله آن برگزار شده است.

وی همچنین از برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی بعد از بازگشت از مسابقات آسیایی خبر داد و اظهار کرد: این اردو به منظور حضور در مسابقات بنگلادش بعد از رقابت‌های غرب آسیا برگزار می‌شود و نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های آسیایی کره جنوبی اعزام خواهند شد.

مسئول پایگاه ورزش قهرمانی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت مدارس هاکی این استان ادامه داد: در حال حاضر مدارس هاکی خوبی در سطح استان مشغول فعالیت هستند و طی سال‌های گذشته در بحث استعدادیابی عملکرد درخشانی از خود بر جای گذاشته‌اند.

یوسفی اضافه کرد: هم‌اکنون استان مرکزی در رده‌های مختلف سنی در رشته هاکی جزو چهار تیم برتر کشور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به راه‌اندازی پایگاه ورزش قهرمانی استان مرکزی گفت: این پایگاه نقش موثری در آماده‌سازی ورزشکاران برای حضور در مسابقات مختلف دارد.

مسئول پایگاه ورزش قهرمانی استان مرکزی در پایان از همکاری و تعامل خوب اداره کل ورزش و جوانان استان با ورزشکاران هاکی در فراهم‌سازی امکانات، تجهیزات سخت‌‌افزاری و نرم‌افزاری سالن‌های بدنسازی قدردانی کرد.

انتهای پیام/87004/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول