اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی

صعودکننده‌ها به نیمه نهایی هاکی نوجوانان کشور در قم مشخص شدند

تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های هاکی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی در قم مشخص شدند.

صعودکننده‌ها به نیمه نهایی هاکی نوجوانان کشور در قم مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های هاکی قهرمانی کشور در رده‌ سنی نوجوانان که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت هاکی استان قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان در حال برگزاری است، دیدارهای مرحله گروهی خود را با تعیین تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی سپری کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هاکی کشورمان، رقابت‌های هاکی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در شهر مقدس قم با برگزاری 10 دیدار روز پایانی مرحله مقدماتی در گروه‌های دوگانه در سالن حیدریان قم پیگیری شد و تیم‌های صعودکننده به نیمه نهایی در حالی معرفی شدند که تیم هاکی قم در این مرحله از صعود به جمع چهار تیم برتر ناکام بود.

به این ترتیب در پایان بازی‌های روز چهارم از پیکارهای مرحله مقدماتی هاکی قهرمانی نوجوانان کشور در قم از گروه اول مرحله مقدماتی تیم‌های مرکزی و سمنان و از گروه دوم تیم‌های آذربایجان غربی و گلستان توانستند بالاتر از دیگر رقبای خود راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

دیدارهای روز پایانی از مرحله مقدماتی مسابقات هاکی قهرمانی نوجوانان کشور در قم بازی‌هایی جذاب و تماشایی در پی داشت و سرانجام در میان ناباوری تیم میزبان یعنی هاکی قم از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و مرکزی، سمنان، آذربایجان غربی و گلستان به نیمه نهایی رفتند تا بدین ترتیب چهره تیم‌هایی که شانس صعود دارند بیش از پیش مشخص شود.

این رقابت‌ها با حضور تیم‌هایی از 13 استان کشور از روز دوشنبه هشتم مهر ماه به میزبانی قم آغاز شده است و تیم‌های شرکت‌کننده بازی‌های خود را در مرحله گروهی به مدت چهار روز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار کردند.

در حالی که سطح این رقابت‌ها نسبت به دوره‌های قبل بسیار بالاتر است، تیم‌های مدعی قهرمانی در روز پنجم مسابقات برای معرفی فینالیست‌ها و در نهایت رده‌بندی نهایی چهار تیم برتر امروز جمعه دوازدهم مهر ماه در قم با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

در این رقابت‌ها تیم‌های هاکی نوجوانان استان‌های مرکزی، سمنان، آذربایجان شرقی، قم، لرستان، کرمانشاه، کرمان، اصفهان، آذربایجان غربی، گلستان، همدان، مازندران و هرمزگان حضور داشتند و دیدارهای مرحله مقدماتی در دو گروه شش و هفت تیمی به انجام رسید.

بدین ترتیب دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات هاکی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشورمان امروز جمعه دوازدهم مهر ماه در سالن ورزشی شهید حیدریان قم به انجام خواهد رسید و طبق برنامه در دیدار نخست آذربایجان غربی به مصاف سمنان می‌رود و در دیگر بازی تیم‌های مرکزی و گلستان رو در روی یکدیگر می‌ایستند.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول