اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت هاکی استان قم در گفت‌وگو با فارس:

قم میزبان مسابقات هاکی نوجوانان کشور شد

سرپرست هیئت هاکی استان قم از میزبانی این هیئت از تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی هاکی پسران کشور خبر داد.

قم میزبان مسابقات هاکی نوجوانان کشور شد

رضا هاشمی‌ماد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: امسال با برنامه‌ریزی فدراسیون هاکی کشورمان، مسابقات هاکی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان بخش پسران با حضور تیم‌های مدعی از استان‌های مختلف به میزبانی قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نخستین میزبانی هاکی قم از رقابت‌های قهرمانی کشور این رشته ورزشی محسوب می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر تلاش برای میزبانی مطلوب از تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها سعی ما این بوده که یک تیم قوی نیز به نمایندگی از هیئت هاکی استان قم در این پیکارها حضور یابد.

هاشمی‌ماد ادامه داد: البته استان قم با توجه به ظرفیتی که در رشته هاکی دارد، یک تیم قوی و مدعی در این دوره از رقابت‌ها به مصاف حریفان خواهد فرستاد، چون نوجوانان ما در این رشته مستعد و دارای قابلیت‌های بالایی هستند و می‌توانند در این دوره از مسابقات هاکی پسران نوجوان کشور پرفروغ ظاهر شوند.

سرپرست هیئت هاکی استان قم اضافه کرد: استعدادهای خوبی در بین نوجوانان و جوانان قمی فعال در رشته ورزشی هاکی فعالیت می‌کنند و امیدواریم که با توجه به نبوغ و انگیزه آنها بتوانیم حتی عنوان قهرمانی این دوره از پیکارهای هاکی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور را در قم به دست آوریم.

وی تصریح کرد: هدف ما حضور موفق در رقابت‌های این دوره هاکی پسران نوجوان قهرمانی کشور است و از مدت‌ها قبل تمرینات منظمی توسط تیم هاکی نوجوانان قم در حال برگزاری است تا با شرایط مطلوب وارد رقابت با حریفان شویم.

هاشمی‌ماد یاد آور شد: در مسابقات هاکی قهرمانی پسران نوجوان کشور به میزبانی شهر مقدس قم 14 تیم حضور دارند که در مرحله مقدماتی در دو گروه هفت تیمی دیدارهای خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند و در پایان از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله نهایی را کسب خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در گروه اول از پیکارهای هاکی پسران رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور تیم‌های هیئت هاکی استان‌های مرکزی، سمنان، آذربایجان شرقی، قم، لرستان، کرمانشاه و کرمان بازی‌های خود را در تلاش برای کسب جواز صعود به مرحله نهایی از امروز به میزبانی تیم پسران هیئت هاکی استان قم برگزار می‌کنند.

سرپرست هیئت هاکی استان قم اظهار داشت: همچنین از امروز تا دوازدهم مهرماه تیم‌های پسران نوجوان اصفهان، ایلام، آذربایجان غربی، گلستان، همدان، مازندران و هرمزگان در گروه دوم مقدماتی مسابقات هاکی نوجوانان کشور در قم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/78002/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول