اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌های روز نخست رقم خورد

پیروزی مدعیان قهرمانی در هاکی نوجوانان کشور به میزبانی قم

تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی پیکارهای هاکی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در شهر مقدس، روز نخست این‌ بازی‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

پیروزی مدعیان قهرمانی در هاکی نوجوانان کشور به میزبانی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، استارت آغاز رقابت‌های هاکی قهرمانی نوجوانان کشور به میزبانی هیئت هاکی استان قم از روز دوشنبه هشتم مهرماه زده شده است و طی آن 13 تیم در مدت پنج روز بازی‌های خود را در شهر مقدس قم برگزار می‌کنند.

بازی‌های این دوره مسابقات هاکی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در حالی با حضور تیم‌های مدعی از استان‌های مختلف به میزبانی هیئت هاکی استان قم آغاز شده است که در روز نخست تقریبا تمامی مدعیان توانستند حریفان خود را از پیش رو بردارند.

این دوره از مسابقات هاکی قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر کشور در شرایطی با حضور 13 تیم به میزبانی قم برگزار می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون هاکی کشورمان دیدارهای مرحله مقدماتی آن در دو گروه به شکل دوره‌ای به انجام خواهد رسید.

بر اساس گروه‌بندی صورت گرفته در این دوره رقابت‌های هاکی قهرمانی نوجوانان کشور در قم در گروه اول تیم‌های هاکی نوجوانان استان‌های مرکزی، سمنان، آذربایجان شرقی، قم، لرستان، کرمانشاه و کرمان در تلاش برای راهیابی به مرحله بعد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

همچنین در گروه دوم مرحله مقدماتی این دوره از پیکارها در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، تیم‌های هاکی نوجوانان استان‌های اصفهان، آذربایجان غربی، گلستان، همدان، مازندران و هرمزگان با یکدیگر رو به رو می‌شوند.

در روز نخست از برگزاری این پیکارها در قم، تیم هاکی نوجوانان گلستان در دیداری که 13 گل در آن به ثمر رسید، توانست با نتیجه 11 بر دو هرمزگان را شکست دهد، ضمن اینکه تیم هاکی نوجوانان آذربایجان غربی با نتیجه 9 بر یک از سد مازندران گذشت.

در دیگر دیدارها تیم هاکی نوجوانان آذربایجان شرقی با نتیجه سه بر صفر بر لرستان غلبه کرد در حالی که هاکی‌بازان تیم نوجوانان کرمانشاه 6 بر دو به سمنان باختند و تیم هاکی نوجوانان مرکزی سه بر یک تیم نوجوانان استان کرمان را برد.

تیم هاکی نوجوانان اصفهان نیز یکی دیگر از تیم‌های پیروز روز نخست بود که توانست چهار بر یک همدان را از پیش رو بردارد، ضمن اینکه تیم هاکی نوجوانان گلستان 10 بر صفر بر مازندران غلبه کرد و میزبان یعنی هاکی‌بازان نوجوان قم سه بر صفر لرستان را شکست دادند و در تنها دیدار همراه با تساوی دیدار کرمانشاه و آذربایجان شرقی دو بر دو مساوی شدند و سمنان 11 بر یک از سد تیم کرمان عبور کرد.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول