اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات هاکی قهرمانی کشور در قم

هاکی‌بازان قم صاحب دومین پیروزی متوالی شدند

تیم هاکی نوجوانان قم در پیکارهای هاکی قهرمانی کشور صاحب دومین پیروزی متوالی خود شد تا شانس خود برای راهیابی به جمع تیم‌های برتر این مسابقات را افزایش بدهد.

هاکی‌بازان قم صاحب دومین پیروزی متوالی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های هاکی قهرمانی کشور در رده‌ سنی نوجوانان که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت هاکی استان قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان در حال برگزاری است، دومین روز خود را با جدال مدعیان در مرحله گروهی پشت سر گذاشت.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هاکی کشورمان، رقابت‌های هاکی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در شهر مقدس قم با برگزاری 10 دیدار پیگیری شد و تیم‌های برتر در حالی معرفی شدند که تیم هاکی قم در دیداری که برتر از حریف خود بود دومین پیروزی متوالی خود را کسب کرد.

به این ترتیب در پایان بازی‌های روز دوم از پیکارهای مرحله مقدماتی هاکی قهرمانی نوجوانان کشور در قم تیم‌های آذربایجان غربی، مرکزی، اصفهان، لرستان، قم، آذربایجان غربی، همدان، سمنان و کرمان موفق شدند از سد حریفان مقابل خود عبور کنند.

دیدارهای روز دوم از مرحله مقدماتی مسابقات هاکی قهرمانی نوجوانان کشور در قم بر خلاف روز اول بازی‌ها نتیجه تساوی به همراه نداشت و تمام بازی‌ها با معرفی یک تیم به عنوان برنده همراه بود تا بدین ترتیب چهره تیم‌هایی که شانس صعود دارند بیش از پیش مشخص شود.

این رقابت‌ها به گواه مربیان تیم‌های شرکت‌کننده از 13 استان کشور که در قم حضور دارند، نسبت به دوره قبلی از سطح بسیار بالایی برخوردار است و تیم‌های مدعی قهرمانی در حالی به مدت پنج روز در قم با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند که از هر گروه دو تیم به نیمه نهایی راه یافته و سپس برای صعود به فینال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در این رقابت‌ها تیم‌های هاکی نوجوانان استان‌های مرکزی، سمنان، آذربایجان شرقی، قم، لرستان، کرمانشاه، کرمان، اصفهان، آذربایجان غربی، گلستان، همدان، مازندران و هرمزگان در تلاش برای راهیابی به مرحله بعدی بازی‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند در حالی‌که دیدارهای مرحله مقدماتی در دو گروه شش و هفت تیمی به انجام می‌رسد.

نتایج به دست آمده در روز دوم هاکی قهرمانی نوجوانان کشور به میزبانی شهر مقدس قم:

آذربایجان غربی 10- صفر همدان

کرمانشاه 1- 5 مرکزی

اصفهان 4- صفر هرمزگان

لرستان 1- صفر سمنان

قم 4 – 1 آذربایجان شرقی

هرمزگان 1- 8 آذربایجان غربی

همدان 15- صفر مازندران

مرکزی 4- 1 لرستان

قم 3 – 5 سمنان

کرمان 5- 4 کرمانشاه

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول