اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هاشمی در گفت‌وگو با فارس:

عملکرد هاکی‌بازان قم راضی‌کننده است / قم در هاکی آینده درخشانی دارد

سرپرست هیئت هاکی استان قم از عملکرد هاکی‌بازان قم در مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر کشور ابراز رضایت کرد.

عملکرد هاکی‌بازان قم راضی‌کننده است / قم در هاکی آینده درخشانی دارد

رضا هاشمی‌ماد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: خوشبختانه سطح رقابت‌های هاکی قهرمانی نوجوانان کشور بسیار بالا بود و با این‌که نتوانستیم قم را در جمع چهار تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات هاکی قهرمانی پسران سراسر کشور ببینیم اما همین که میزبان برترین‌های کشور بودیم برای ما تجربه گران‌بهایی به دنبال داشت و معتقدم با عملکرد خوب بازیکنان ما در این رقابت‌ها، قم در هاکی آینده درخشانی در پیش دارد.

وی ادامه داد: رقابت‌های هاکی قهرمانی پسران کشور با جدال مدعیان شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور از دوشنبه هشتم مهرماه در شهر مقدس قم آغاز شد و با برگزاری رقابت مدعیان در مرحله پایانی، سرانجام برترین‌های خود را بعد از پنج روز رقابت در قم شناخت.

سرپرست هیئت هاکی استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون هاکی کشورمان، این دوره از مسابقات در رده سنی نوجوانان با شرکت تیم‌های مدعی و استعدادهای هاکی از سراسر کشور، به مدت پنج روز به میزبانی هیئت هاکی استان قم به انجام رسید و با قهرمانی آذربایجان غربی پایان یافت.

سرپرست هیئت هاکی استان قم افزود: این در حالی است که علاوه بر تیم‌ هاکی رده سنی نوجوانان استان قم، در رقابت‌های هاکی قهرمانی کشور، تیم‌هایی از 12 استان دیگر کشور نیز حضور داشتند و برای کسب عنوان قهرمانی کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی یادآور شد: با پایان چهارمین روز برگزاری رقابت‌های هاکی قهرمانی کشور در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم نمایندگان مرکزی، سمنان، آذربایجان غربی و گلستان راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی هاکی پسران نوجوان کشور شدند.

هاشمی‌ماد عنوان کرد: تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های هاکی قهرمانی نوجوانان کشور در قم در حالی مشخص شدند که تیم قم در میان ناباوری از گردونه رقابت‌ها حذف شد در حالی که به اعتقاد من شایسته حضور در جمع چهار تیم برتر بودیم و مطمئناً بازیکنان ما از تجربیات ارزنده‌ای که از این رقابت‌ها کسب کردند در میادین آینده و در رقابت‌هایی که بعدها در رده‌های سنی بالاتر حضور می‌یابند، با قدرت بیشتر و انگیزه بالاتر برای موفق شدن به میدان می‌روند.

وی تصریح کرد: رقابت تیم‌های حاضر در مسابقات هاکی قهرمانی نوجوانان کشور که از روز دوشنبه در قم آغاز شده بود، مدعیان در 2 گروه 6 و هفت تیمی بازی‌های مرحله گروهی را برگزار کردند و سرانجام از هر گروه 2 تیم به نیمه نهایی آمد.

سرپرست هیئت هاکی استان قم ادامه داد: در پایان مسابقات مرحله گروهی که با حضور 13 تیم انجام شد، 2 تیم برتر از هر گروه در حالی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند که این موفقیت در گروه اول نصیب تیم‌های مرکزی و سمنان شد و در گروه دوم تیم‌های آذربایجان غربی و گلستان جواز صعود را کسب کردند.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته برای برگزاری بازی‌های مرحله نیمه نهایی در سالن ورزشی شهید حیدریان قم ابتدا آذربایجان غربی برابر سمنان قرار گرفت و به برتری رسید و سپس مرکزی با گلستان برای صعود به فینال راه پیکار کردند که مرکزی فینالیست شد.

هاشمی‌ماد اظهار داشت: در گروه اول مرحله مقدماتی این پیکارها تیم‌های مرکزی، سمنان، آذربایجان شرقی، قم، لرستان، کرمانشاه و کرمان حضور داشتند و در گروه دوم تیم‌های اصفهان، آذربایجان غربی، گلستان، همدان، مازندران و هرمزگان به مصاف یکدیگر رفتند و سرانجام آذربایجان غربی، مرکزی، سمنان و گلستان در رده‌های اول تا چهارم ایستادند.

وی ادامه داد:‌ در تلاش برای کسب مقام‌های پنجم تا سیزدهم نیز تیم‌ هاکی نوجوانان قم توانست رتبه پنجم را به دست بیاورد و بدین ترتیب به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد اما خاتمه این مسابقات به این معنی نیست که ما تیم را به حال خود رها کنیم بلکه تازه کار ما شروع شده و قطعاً تیم را برای میادین آینده قوی‌تر خواهیم کرد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول