اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان جانشین دهشتی

هاشمی‌ماد سرپرست هیئت هاکی استان قم شد

رضا هاشمی‌ماد به عنوان سرپرست هیئت هاکی استان قم منصوب شد و اداره فعالیت‌های این هیئت ورزشی را تا زمان برگزاری مجمع انتخابات آن بر عهده گرفت.

هاشمی‌ماد سرپرست هیئت هاکی استان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هاکی از جمله رشته‌های ورزشی است که در مقایسه با دیگر هیئت‌های فعال ورزشی در قم سابقه چندان طولانی ندارد اما استعدادهای این رشته در سال‌های اخیر ثابت کرده‌اند که قم در هاکی ظرفیت بسیار خوبی دارد.

هاکی تنها ورزشی است که در منشور المپیک به نام یک ورزش ایرانی به ثبت رسیده است و این ورزش ریشه در تاریخ پرسابقه و پرافتخار ایران دارد و فدراسیون این رشته نیز در سال‌های اخیر تلاش کرده است تا رکود گذشته را از هاکی دور کند و آن را ابتدا در تمام نقاط کشور و بعد از آن در عرصه بین‌المللی به موفقیت برساند.

این رشته ورزشی از بدو فعالیت خود در استان قم و البته تا پیش از تغییر و تحولات جدید، تا کنون دو نفر را به عنوان رئیس هیئت هاکی در راس فعالیت‌های خود دیده است که نخستین نفر ابوالقاسم آقاکوچکی و دومین نفر نیز محمد دهشتی هستند.

در چند سال گذشته اقدامات خوبی در رشته هاکی در استان قم صورت گرفت و موجب شد این رشته شکلی جدی به فعالیت‌های خود بگیرد، بعد از پایان دوره ریاست ابوالقاسم آقاکوچی در هیئت هاکی قم، محمد دهشتی در سال 1389 رئیس این هیئت شد و انتظار اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش در استان قم این بود که هیئت جدید با تقویت تعامل با آموزش‌ و پرورش و دانشگاه‌ها و بهره‌گیری از برنامه‌ریزی مدون چهار ساله و نیز ارتباط نزدیک با فدراسیون هاکی در راستای تامین مربی، داور و دانش بومی این رشته ورزشی در قم تلاش کند.

اما پیش از پایان دوره چهار ساله ریاست محمد دهشتی در هیئت هاکی استان قم، با توجه به شرایط موجود دهشتی مسئولیت اداره امور هیئت هاکی قم را به رضا هاشمی‌ماد از چهره‌های شناخته شده ورزش قم سپرد، تا وی مسئولیت سرپرستی این هیئت ورزشی را بر عهده بگیرد.

حالا رضا هاشمی‌ماد دبیر سابق هیئت تنیس استان قم، مدرس تربیت بدنی دانشگاه آزاد قم و مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم است که باید تا زمان برگزاری مجمع انتخابات هیئت هاکی استان قم به عنوان سرپرست هیئت هاکی برای بهبود وضعیت این هیئت برنامه‌ریزی و تلاش کند.

در زمان فعالیت محمد دهشتی فعالیت‌هایی در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مربیان و داوران و همچنین به کار‌گیری مربیان مطرح هاکی به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی در قم صورت گرفت، ضمن اینکه در مقطعی هاکی‌بازان قم به تیم ملی هاکی چمنی نیز دعوت شدند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول