اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی جیرفت تأکید کرد

لزوم توجه کشاورزان جیرفتی به کنترل آفات گلخانه‌ای

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت گفت: توجه بیش از پیش کشاورزان به کنترل تلفیقی آفات و بیماری‌ها در گلخانه‌های این شهرستان ضروری است.

لزوم توجه کشاورزان جیرفتی به کنترل آفات گلخانه‌ای

محمدعلی سیفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: فصل کشت گلخانه‌ای شهرستان جیرفت و فعالیت گلخانه‌داران برای آماده‌سازی شرایط گلخانه‌ای محصولات خارج از فصل شهرستان جیرفت آغاز شده است.

وی افزود: به این منظور کشاورزان با فراهم کردن شرایط مناسب گلخانه‌ای به منظور مهار آفات و بیماری‌های گیاهی با استفاده از روش‌های کنترل تلفیقی عوامل خسارت‌زا مصرف سموم شیمیایی در گلخانه‌ها را کاهش دهند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت تأکید کرد: کشاورزان با مشورت کارشناسان کشاورزی و استفاده از توری‌های ضد حشره، کارت زرد و فراهم آوردن شرایط دمایی و رطوبتی مناسب کمترین مصرف سموم شیمیایی را در تولید محصولات با کیفیت و کمیت شهرستان به کار گیرند.

سیفی خاطرنشان کرد: شهرستان جیرفت با دارا بودن حدود یک‌هزار هکتار گلخانه محصولات جالیزی از مناطق تولید محصولات گلخانه‌ای کشور در فصل زمستان محسوب می‌‌شود.

انتهای پیام/2655/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول