اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مردهک:

نبود بانک کشاورزی در بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد از مهمترین مشکلات مردم است

امام جمعه مردهک گفت: با توجه به اینکه بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد دارای 30 هزار نفر جمعیت است و 98 درصد مردم این بخش کشاورز هستند باید بانک کشاورزی در این منطقه راه‌اندازی شود.

نبود بانک کشاورزی در بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد از مهمترین مشکلات مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام حسین زکی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: راه‌اندازی بانک در بخش جبالبارز جنوبی از نیازهای اصلی مردم این منطقه است .

وی افزود: با توجه به اینکه بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد دارای 30 هزار نفر جمعیت است و 98 درصد مردم این بخش کشاورز هستند باید بانک کشاورزی در این منطقه راه‌اندازی شود.

زکی‌زاده با اشاره به روز آخرماه ذیقعده و شهادت امام جواد (ع) تصریح کرد: امام جواد (ع) نخستین امامی بودند که در سن هفت یا 9 سالگی به امامت رسیدند و این امر موجب شک و شبهه برای بعضی‌ها حتی شیعیان بود ولی با آشکار شدن دلایل معجزات و همچنین علم و دانش گسترده ایشان جای هیچ‌گونه شک و تردید باقی نماند.

زکی‌زاده با اشاره به روز نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: اهمیت و جایگاه نیروی انتظامی در برقراری نظم، امنیت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی گفت: ویژگی اصیل نیروی انتظامی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب تدین و اقتدار است که باید نیروی انتظامی در این راستا گام  بردارند.

زکی‌زاده در پایان به بخشی از مشکلات بخش جبالبارز جنوبی اشاره کرد و عنوان کرد: راه ارتباطی شهر مردهک به عنبرآباد فرسوده شده است و قابل استفاده نیست و باید مسولان برای این راه که تنها راه ارتباطی بخش جبالبارزجنوبی به عنبرآباد است و تردد در این مسیر بسیار بالا است، چاره‌اندیشی کنند و مشکل را رفع کنند.

امام جمعه مردهک همچنین نبود بانک کشاورزی در بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد از مهمترین مشکلات مردم این منطقه دانست و گفت: بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد دارای 30 هزار نفر جمعیت است و 98 درصد مردم این منطقه کشاورز هستند که راه‌اندازی بانک کشاورزی در این بخش از ضرورت دارد.

انتهای پیام/80005/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول