اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان‌وبلوچستان:

علت موفقیت‌های جهاد کشاورزی ‌‌‌حرکت در مسیر امام و ولایت فقیه است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: موفقیت جهاد کشاورزی ‌در‌ عرصه‌های مختلف ‌حرکت در مسیر امام و ولایت فقیه است.

علت موفقیت‌های جهاد کشاورزی ‌‌‌حرکت در مسیر امام و ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، رضا نجفی در تشریح فعالیت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و سنگرسازان بی سنگر ‌افزود: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طیبه انقلاب اسلامی ریخته شد و فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت دانسته و عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نکردند.

وی با بیا‌ن اینکه ‌هشت سال دفاع ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی برای مردم سلحشور ایران شد، اظهار داشت: دفاع مقدس باعث شد توطئه استکبار جهانی برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود‌.

وی نقش جهادگران در عملیات‌های گوناگون دوران دفاع مقدس را مهم خواند و خاطرنشان ساخت: جهادگران در آن دوران نقش خود را به خوبی ایفا کردند و انتخاب واژه سنگرسازان بی‌سنگر از سوی امام راحل بیانگر عمق فداکاری و اخلاق جهادگرانی بود که زیر باران گلوله و دید مستقیم دشمن به احداث خاکریز‌، پل، سنگر و دیگر استحکامات ‌پرداختند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در ادامه افزود: جهادگران جهاد سازندگی با شروع جنگ تحمیلی نقش موثر و چشمگیری در زمینه فعالیت‌های فنی و مهندسی در جبهه‌های جنگ ایفا کردند‌ و از بدو تاسیس به فرمان امام راحل در جهت آبادانی، توسعه و دفاع از دستاوردهای انقلاب حرکت کردند و یکی از دلایل موفقیت جهاد در‌ عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، نظامی و کشاورزی حرکت در مسیر امام و ولایت فقیه بود و امروز یکی از افتخارات جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدس عنوان سنگرساز بی‌سنگر از سوی امام راحل است.

وی با اشاره به ترویج و حفظ فرهنگ و روحیه جهادی در بین اقشار مختلف مردم افزود: اگر در مسیر ولایت‌فقیه و رهبری قرار گیریم باز هم همان روزهای دفاع مقدس را تداعی خواهیم کرد و عزت و عظمت کشور را حفظ خواهیم کرد.

وی با بیان سال حماسه سیاسی واقتصادی از سوی مقام معظم رهبری افزود: در حماسه سیاسی و اقتصادی باید نگاه مدیریتی و عقلانی همانند دفاع مقدس داشته باشیم، چرا که عملیات ‌علیه دشمن در دوران دفاع مقدس نیز با برنامه‌ریزی و مدیریت آن انجام و به موفقیت و نیل به اهداف منتهی می‌شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان‌وبلوچستان‌ با اظهار اینکه همان‌گونه که شهدا اطاعت بی‏چون و چرا از ولی‌فقیه داشته و ولایت‌مداری را سرلوحه اعمال خود قرار دادند، ما نیز موظفیم به تبعیت از شهدا اطاعت از ولی‌فقیه را سرلوحه خویش قرار دهیم گفت: معنویت عامل تاثیرگذار و مهم در دوران دفاع مقدس بوده و مهمترین شاخصی که در چارچوب تلاش سنگرسازان بی‌سنگر، رزمندگان جان برکف ما را از دیگر ارتش‌های دنیا متمایز ساخت، ولایتمداری و اطاعت‌پذیری از فرامین ولی فقیه زمان بود که رمز پیروزی در دفاع مقدس را رقم زد و امروز نیز ولایتمداری، رمز عبور موفق از بحرانهای اقتصادی، و سیاسی است.

‌جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان در دوران دفاع مقدس 55 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/75004/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول