اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی همدان خبر داد

اخذ 87 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: 87 میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی معادل صد در صد از بانک کشاورزی جذب و عقد قرارداد شده است.

اخذ 87 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا رنجبرضرابی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان اینکه در سال 90 برای بخش کشاورزی از صندوق توسعه ملی اعتبارات خاصی تعریف شد اظهار داشت: تاکنون 87 میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی معادل صد‌در صد اعتبارات از بانک کشاورزی جذب و عقد قرارداد شده است.

وی ادامه داد: اعتباری بالغ بر 23 میلیارد و 300 میلیون تومان صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک سپه اختصاص داد که 83 درصد آن جذب و بقیه اعتبارات نیز تا دو ماه آینده جذب و عقد قرارداد می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی همدان با اشاره به اینکه در سال 91 اعتباری بالغ بر 53 میلیارد و 900 میلیون تومان سهمیه ابلاغی بخش کشاورزی بود تصریح کرد: در این سال 81 میلیارد تومان طرح مصوب شد که توسط هفت بانک پرداخت شود.

همچنین در این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه بانک‌ها بیش از حد سختگیری می‌کنند گفت: برخی افراد تسهیلات دریافت کرده و نمی‌خواهند بازپرداخت کنند که این امر از عوامل و مسائل پیش روی معرفی طرح‌ها به بانک‌ها محسوب می‌شود. 

سعید سیاری با اشاره به ابلاغیه بانک مرکزی مبنی بر اینکه اگر فردی سه قسط نتوانست پرداخت کند بانک‌ها به او تسهیلات ندهند ابراز داشت: این مصوبه بانک مرکزی باعث احتیاط بیش از حد بانک‌ها در استان‌ها شده است.

در ادامه این جلسه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه سال گذشته 49 طرح مصوب شد گفت: از این تعداد 35 طرح به علت انصراف متقاضی و ایرادات بانک‌ها رد شد.

مسعود اقلامی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 22 طرح در دست بررسی بوده و سه طرح نیز با دریافت تسهیلات عقد قرارداد شده و صندوق توسعه ملی طرح‌های ارسال شده را بررسی می‌کند.

همچنین در ادامه این جلسه مدیرکل امور مالیاتی استان با بیان اینکه در هفته دولت ساختمان جدید این ادراه کل در خیابان شکریه افتتاح شد ابراز داشت: بعد از گذشت یک ماه از افتتاح ساختمان، استانداری این ساختمان را در لیست فروش قرار داده است.

محمد خلیفه با بیان اینکه مخالف فروش ساختمان هستیم، افزود: همسایه‌های امور مالیاتی در خیابان شکریه از حضور مؤدیان ناراحت هستند و به نظر می‌رسد به جای فروش ساختمان باید اشکالات را رفع کرد.

انتهای پیام/89019/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول