اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان برخوار تصریح کرد

رتبه دوم شهرستان برخوار در جذب تسهیلات کشاورزی استان اصفهان

فرماندار شهرستان برخوار گفت: در جذب تسهیلات کشاورزی رتبه دوم استان اصفهان را دارا هستیم که توانسته نزدیک به 15 میلیارد تومان تسهیلات جذب کنیم.

رتبه دوم شهرستان برخوار در جذب تسهیلات کشاورزی استان اصفهان

محمدحسین قاسم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه استان اصفهان دارای 23 شهرستان است،  اظهار داشت: هر یک از شهرستان‌های این استان دارای شرایط خاص خود از نظر جغرافیایی و اقلیمی هستند از بعد تولید محصولت کشاورزی شرایط خاص خود را دارد.

وی با بیان این موضوع که برخوار شهرستانی است محروم چون نزدیک 5 سال است که از بخش تبدیل به شهرستان شده است، تصریح کرد: شهرستان برخوار دارای جمعیتی بالای یک صد هزار نفر با وجود اتباع فراوان قانونی و غیرقانونی است که اکثراً مناطق صنعتی مهم مثل دولت‌آباد، حبیب آباد وکمشچه مشغول فعالیت‌اند.

این مسئول با بیان اینکه در بخش ورزش 8 سالن ورزشی در سطح شهرستان وجود دارد که نیاز به اعتبار جهت تکمیل شدن دارند، یادآور شد: از جمله فعالیت‌های مهم صورت پذیرفته در این شهرستان می‌توان به دانشگاه علوم قرآنی، مرکز دیالیز که به همت آیت‌الله ناصری ساخته‌شده و اضافه شدن 5 مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز به جمع فضاهای آموزشی در سطح این شهرستان است.

وی با بیان اینکه در بحث فضای آموزشی دچار چالش هستیم، افزود: در سطح شهرستان دو روستا داشتیم که تبدیل به شهر شدند یکی سین و دیگری شاپور‌آباد بود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه در این شهرستان اکثر منازل فاقد سند بود، ادامه داد: کار بزرگی که هم اکنون برای هویت‌سازی منازل در این شهرستان در حال انجام پذیرفتن است این است که این منازل هم اکنون داری سند مالکیت می‌شوند.

وی با اشاره به ساماندهی کارگاه‌ها، تاکید کرد: بخشی از این کارگاه‌ها مثل کیک و کلوچه سین شناسه گرفته‌اند و در حال هدایت به سوی مناطق کارگاهی هستند که هم برای خود وهم برای توسعه اشتغال و جذب گردشگر مهم تلقی می‌شوند.

فرماندار شهرستان برخوار با بیان اینکه شهرداری کمشچه به دنبال این است که قطب تولید نان در منطقه شود، تصریح کرد: همه این کارگاه‌ها از نظر بهداشتی نظارت سنگین بر روی آن‌ها می‌شود.

وی با اشاره به رفع معضلات و مشکلات بعضی از صنایع مثل صنایع چینی اصفهان، بیان داشت: در بخش کشاورزی و در جذب تسهیلات کشاورزی رتبه دوم استان اصفهان را دارا هستیم که توانسته نزدیک به 15 میلیارد تومان تسهیلات جذب کنیم.

انتهای پیام/63023/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول