اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار عنوان کرد

انجام کارهای فرهنگی در کنار سایر وظایف توسط نیروی انتظامی

امام جمعه رودبار گفت: نیروی انتظامی در کنار کارهای انتظامی کارهای فرهنگی نیز انجام می‌دهد که نمونه بارز آن ساخت حوزه علمیه در شهرستان رودبار است.

انجام کارهای فرهنگی در کنار سایر وظایف توسط نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان اظهار داشت: آن چیزی که وظیفه اصلی مأموران انتظامی است، این که آخرت خود را اصلاح کرده و به وظیفه خود در دنیا خوب عمل کنند.

وی خطاب به کارکنان نیروی انتظامی بیان داشت: شما باید در این لباس سبز، به وظیفه اصلی خود یعنی اصلاح آخرت توجه کنید، وظیفه شما این است که محیط را آرام نگه دارید و آرامش روحی را برای مردم ایجاد کنید، زیرا ناامنی معضلی است که همه مسائل را نمایان می‌کند.

امام جمعه رودبار تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت پایه اصلی همه امور مردم کشور هستند، زیرا امنیت را ایجاد می‌کنند و اگر امنیت باشد همه امور به راحتی حل می‌شود.

گروهی عنوان کرد: نیروی انتظامی در کنار کارهای انتظامی کارهای فرهنگی نیز انجام می‌دهد که نمونه بارز آن ساخت حوزه علمیه در شهرستان رودبار است.

وی با تأکید بر اینکه کارهای فرهنگی باید در اولویت باشد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی الگوی موفقی در جامعه است.

انتهای پیام/2655/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول