اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان:

مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس نهبندان پایان یافت

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان از پایان مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات فوتبال، برگزاری جشنواره ورزشی عشایر و فستیوال استعدادیابی فوتبال از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان بود.

مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس نهبندان پایان یافت

زهره جهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع‌مقدس جشنواره فرهنگی ورزشی عشایری با حضور سردار نظری و فرماندار شهرستان نهبندان و جمعی از مسئولان و ورزشکاران در روستای چاه عباس اردونی با همکاری اداره ورزش و جوانان و تربیت بدنی بسیج شهرستان نهبندان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، مسابقات ورزشی در رشته‌های طناب‌کشی و دو و میدانی با حضور 100 ورزشکار برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان افزود: در رشته طناب‌کشی جشنواره فرهنگی ورزشی عشایری نهبندان چهار تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در این مسابقات تیم روستایی چاهشند، تیم روستایی دغال مقام نخست را کسب کرد، تیم روستایی کوه لوله دوم و تیم روستایی گرم تمام‌ده سوم شد.

تیم فوتبال پایگاه صاحب‌الزمان (عج) بر سکوی قهرمانی ایستاد

جهانی تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک‌ دوره مسابقات فوتبال پایگاه‌های بسیج با همکاری تربیت بدنی بسیج در شهرستان نهبندان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات هفت تیم شرکت داشتند، اضافه کرد: در این مسابقات تیم‌های فوتبال صاحب‌الزمان (عج) الف، صاحب‌الزمان (عج) ب، امام سجاد(ع)، انصار المهدی(عج)، شهید مسافر، شهید اسکوتی و شهید مدنی به مدت 10 روز با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم صاحب‌الزمان(عج) الف با غلبه بر رقیبان قهرمان، تیم فوتبال انصار المهدی(عج) دوم و تیم فوتبال شهید اسکوتی سوم شد. 

برگزاری مسابقات چهار جانبه فوتبال در شهر شوسف

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان به برگزاری مسابقات چهار جانبه فوتبال در شهر شوسف اشاره کرد و گفت: مسابقات چهار جانبه فوتبال شهر شوسف با حضور تیم‌های تربیت بدنی شوسف، کانون شهدای گمنام، صاحب‌الزمان(عج) و پایگاه بسیج حضرت رسول(ص) در سالن ورزشی شهید حسن جعفری برگزار شد. 

جهانی‌ افزود: در پایان این مسابقات تیم فوتبال تربیت بدنی شوسف با غلبه بر حریف خود به مقام قهرمانی رسید، تیم کانون شهدای گمنام در جایگاه دوم ایستاد و تیم صاحب‌الزمانی شوسف رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

فستیوال بزرگ استعدادیابی انتخابی تیم منتخب فوتبال زیر 14سال برگزار شد

وی از فستیوال استعدادیابی فوتبال در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و سال اول دبیرستان در نهبندان خبر داد و گفت: در این فستیوال بیش از 350 فوتبالیست توسط مربیان فوتبال استان و نماینده فدراسیون تست دادند که در نهایت از هر مقطع تحصیلی 14 ورزشکار برای تیم منتخب فوتبال استان برگزیده شدند.

انتهای پیام/69014/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول