اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزانه صورت می‌گیرد

بهره‌مندی 600 کاربر از مجتمع دیجیتال فردوسی تویسرکان

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان بهره‌مندی افراد از خدمات مجتمع فرهنگی دیجیتال فردوسی تویسرکان را در طول روز 600 نفر اعلام کرد و گفت: فضای کلاس آموزشی این مرکز برای 50 کاربر پیش‌بینی شده است.

بهره‌مندی 600 کاربر از مجتمع دیجیتال فردوسی تویسرکان

مهدی حاجی‌زین‌العابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه در مقابل جنگ امروز دشمنان باید با ابزار نرم وارد میدان شد، اظهار کرد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اصیل ایرانی و دین اسلام با به‌کارگیری درست از ابزار هنر و فناوری، گامی اثرگذار است.

وی با بیان اینکه دشمن فکر و باور نسل انقلاب را هدف گرفته است، تأکید کرد: توسعه این مراکز نقش حائز اهمیتی در خنثی ‌کردن اهداف دشمن و صیانت از نسل پویا و کنجکاو دارد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان، با اشاره به وجود خانه دیجیتال در منطقه سرابی، افزود: مجتمع فرهنگی دیجیتال شهرستان تویسرکان با 27 دستگاه رایانه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برای علاقه‌مندان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی تأکید کرد: ایجاد انگیزه در بین جوانان توانمند و خلاق به منظور طراحی و ساخت بازی‌های رایانه‌ای با فرهنگ اصیل بومی و ترویج سبک زندگی اسلامی از برنامه‌های محوری و هدفمند مجتمع فرهنگی دیجیتال فردوسی است.

حاجی‌زین العابدینی، ابراز داشت: کاربران از اینترنت، کافی‌نت، بازی‌های رایانه‌ای، نرم‌افزارهای رایانه‌ای و بازی‌های بومی با شاخص‌های فرهنگ ایرانی اسلامی در مجتمع دیجیتال فردوسی تویسرکان بهره‌مند می‌شوند.

وی به ارائه 10 عنوان نرم‌افزار در این مجتمع اشاره کرد و گفت: اسلام و معارف اسلامی، خانواده، کودک و نوجوان، دایره‌المعارف پزشکی و سلامت، تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی، انقلاب، دفاع مقدس و رهبری و ایران شناسی، ادب و زبان فارسی و فنی و مهندسی این عناوین محصولات نرم افزاری در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان از برنامه‌های مجتمع دیجیتال تویسرکان را آموزش ساخت نرم‌افزار و بازی‌های رایانه‌ای زیر نظر شبکه ملی فرهنگ عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این مجتمع در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شده است، ابراز داشت: نیازهای مجتمع از درآمد حاصل از فعالیت این مرکز تأمین می‌شود.

حاجی‌زین العابدینی خاطرنشان کرد: فعال‌سازی مراکز دیجیتال امنیت همه‌جانبه را به مخاطب می‌دهد و افکار و اندیشه آن‌ها را در راستای بهره‌گیری درست از نیروی خلاق کمک می‌کند.

وی بهره‌مندی افراد از خدمات این مجتمع را در طول روز 600 نفر اعلام کرد و  گفت: فضای کلاس آموزشی برای 50 کاربر پیش‌بینی شده است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان زمان فعالیت این مرکز را از ساعت هشت تا 20 خواند و خاطرنشان کرد: خانه دیجیتال برای علاقه‌مندان به مدت زمان 12 ساعت خدمات‌دهی دارد.

وی با اشاره به اینکه با فعال شدن مجتمع فرهنگی دیجیتال تویسرکان برای سه نفر اشتغال ایجاد شد، گفت: درآمدزایی مجتمع عامل اصلی در ایجاد اشتغال برای افراد فارغ‌‌التحصیل فنی مهندسی و کامپیوتر است.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول