اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی راور خبر داد

دستگیری سارقان منازل و مغازه‌ها در راور

فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: مأموران انتظامی این شهرستان موفق شدند، عاملان سرقت از منازل و مغازه‌ها را با اعتراف به 9 فقره سرقت دستگیر کنند.

دستگیری سارقان منازل و مغازه‌ها در راور

هادی میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و مغازه‌های سطح شهر، دستگیری عامل یا عاملان سرقت به صورت ویژه در دستور کار مأموران آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی راور افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و با استفاده از سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت به دو نفر مظنون شدند که پس از کسب مجوز قضایی آنان را دستگیر کردند.

میرزایی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس، سارقان ابتدا منکر ارتکاب هر گونه جرمی شدند، اما وقتی با شواهد و مستندات جمع‌آوری شده از صحنه سرقت مواجه شدند، چاره‌ای جز اعتراف نداشته و به 9 فقره سرقت از منازل و مغازه اعتراف کردند.

وی خاطر نشان کرد: سارقان تنها از یکی از مغازه‌های فروش پسته 16 میلیون تومان پسته به سرقت برده بودند.

میرزایی یادآور شد: با اعتراف سارقان دو نفر مالخر شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و بسیاری از لوازم سرقتی از مخفیگاه آنان کشف و به مالباختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان راور خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/2446/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول