اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی خبر داد

کاهش جرایم خشن و سرقت در آذربایجان‌شرقی

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: وقوع جرایم خشن، سرقت و آدم‌ربایی در سطح استان آذربایجان شرقی با کاهش فاحشی روبه‌رو بوده است.

کاهش جرایم خشن و سرقت در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل اسماعیل‌زاده بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان آذربایجان‌شرقی جزو استان‌های امن کشور است که این امر در سایه تعامل مردم با پلیس است و از شاخص‌ترین توفیقات پلیس در 6 ماهه نخست امسال کشف داروهای قاچاق و سلاح‌های غیرمجاز است که با درایت و هوشیاری عوامل پلیس کشف و ضبط شده است.

وی افزود: امسال در خصوص وقوع جرایم خشن، سرقت و آدم‌ربایی با کاهش فاحشی روبه‌رو بودیم و می‌توان گفت که در حد صفر است و در خصوص وقوع قتل نیز با کاهش 6 درصدی مواجه بودیم که همگی در سایه دین‌مداری مردم غیرتمند و همکاری به‌هنگام با پلیس و هوشیاری پلیس بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی همچنین از افزایش 73 درصدی میزان کشفیات انواع سرقت در استان خبر داد و تصریح کرد: عمده سرقت در استان مربوط به سرقت داخل خودرو بوده که علت وقوع آن نیز کمبود پارکینگ مناسب و توقف خودروها در معابر و کوچه‌های خلوت است که نیازمند افزایش میزان امنیت خودروها برای جلوگیری از سرقت هستیم.

اسماعیل‌زاده در پاسخ به سئوالی در خصوص دلیل کاهش میزان حضور فیزیکی پلیس راهور در سطح شهر تبریز نیز گفت: برنامه پلیس آذربایجان شرقی کاهش حضور پلیس به صورت فیزیکی و ترویج فرهنگ عدم تخلف از سوی مردم بدون حضور پلیس است و در حال حاضر کنترل ترافیک از طریق دوربین‌های مداربسته صورت می‌گیرد که این امر با استقبال خوب مردم مواجه شده است و میزان تخلفات کاهش چشمگیر یافته و مردم به سمت رعایت قانون و قانونمداری بدون حضور پلیس که هدف نهایی ماست سوق یافته‌اند.

وی افزود: در 6 ماهه اول امسال، کشف داروهای قاچاق و سلاح‌های غیرمجاز جزو شاخص‌ترین توفیقات پلیس آذربایجان شرقی است.

انتهای پیام/60002/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول