اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مرند خبر داد

کشف 18 فقره سرقت از داخل خودرو در مرند

فرمانده انتظامی مرند از دستگیری سارقان حرفه‌ای و اقرار آنها به بیش از 18 فقره انواع سرقت داخل خودرو خبر داد.

کشف 18 فقره سرقت از داخل خودرو در مرند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، فرهنگ نوروزی اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد داخل خودرو در سطح شهرستان این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت که در ادامه تحقیقات لازم در خصوص دستگیری سارق ادامه پیدا کرد.

این مقام انتظامی افزود: عوامل انتظامی شهرستان به صورت گسترده به طور محسوس و نامحسوس در حال انجام تحقیقات بودند که خبر سرقت یک دستگاه خودرو پراید به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام می‌شود و متعاقب آن طرح مهار در سطح شهر مرند اجرا و خودرو با دو نفر سارق در جاده «مرند – تبریز» متوقف و دو نفر سارق دستگیر و به پلیس آگاهی هدایت شدند.

وی اعلام داشت: پس از انتقال متهمان دستگیر شده به پلیس آگاهی تحقیقات لازم صورت گرفت و متهمان خود را «ع- الف» و «ی – ش» معرفی کردند و به سرقت خودرو از شهرستان اعتراف کرده و در این خصوص پرونده امر تشکیل و تحویل مقام قضایی شد و پس از انجام تحقیقات کامل‌تر متهمان در اختیار پلیس آگاهی قرار داده شدند.

نوروزی تصریح کرد: با توجه به سابقه‌دار بودن نامبردگان از آنان تحقیقات جامعی به عمل آمد که ابتدا منکر هر گونه سرقت دیگر شده اما با رؤیت مستندات، نامبردگان به بیان واقعیت نهایتاً لب به اعتراف گشوده و به 10 فقره سرقت داخل خودرو از شهرستان مرند و هشت فقره سرقت خودرو از سطح تبریز اعتراف کردند و اعلام داشتند تمام خودروهای سرقتی را بعد از برداشتن لوازم در محل‌های خلوت به صورت بلاصاحب رها می‌کردند.

فرمانده انتظامی مرند خاطرنشان کرد: با همکاری متهمان تمام محل‌های سرقت تائید و مالباختگان شناسایی شدند و پس از تشکیل پرونده، متهمان به دادسرا اعزام که از آن طریق با قرار صادره مناسب روانه زندان شدند.

وی عدم استفاده مالکان خودرو از سیستم‌های ایمنی و هشدار‌دهنده، نگهداری وسائل قیمتی، وجه نقد، اسناد و مدارک در داخل خودروها و پارک کردن خودروها در محل‌های خلوت و کم تردد را عاملی برای سرقت دانست و از شهروندان خواست با رعایت اصول ایمنی و توجه به هشدارهای پلیسی در حفظ اموال خود بکوشند و تمام موارد مشکوک را بدون فوت وقت با مرکز فوریت‌های پلیس 110 در میان بگذارند.

انتهای پیام/60002/ل/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول