اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد:

3 باند حرفه‌ای سرقت در غرب مشهد متلاشی شد

فرمانده انتظامی مشهد از شناسایی و دستگیری اعضای اصلی سه باند سرقت در منطقه قاسم آباد مشهد خبر داد.

3 باند حرفه‌ای سرقت در غرب مشهد متلاشی شد

به گزارش خبرنگار فارس از مشهد، سرهنگ احد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تشریح عملیات گسترده تشدید مبارزه با سرقت که توسط تیم‌های آگاهی کلانتری 20 مشهد در منطقه قاسم آباد به اجرا گذاشته شده افزود: ماموران انتظامی با پیگیری چندین فقره کیف‌قاپی و چهره‌زنی سرقت‌ها، زن و مرد جوانی را شناسایی و آنان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ کریمی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه زن 26 ساله و همسر موقتش که 21 سال سن دارد تعداد زیادی کیف‌های زنانه و وجوه نقد سرقتی کشف شد.

وی عنوان کرد: افسران آگاهی کلانتری قاسم‌آباد همچنین در پیگیری اطلاعاتی پرونده سرقت خودرو به سرنخ‌هایی دست یافتند که توسط آن چهره دو جوان 27 ساله شناسایی شد.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: پلیس در این عملیات متهمان را در خیابان ادیب‌سوار بر یک دستگاه خودروی سواری سمند و پژو پارس سرقتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو دستگاه سواری سمند و پژو 405 به همراه تعدادی مدارک و اسناد خودروهای مسروقه کشف کرد.

وی افزود: در سومین مرحله از اجرای طرح تشدید مبارزه ماموران کلانتری قاسم‌آباد سه جوان 18، 19 و 20 ساله را که از عاملان زورگیری‌های خیابانی در منطقه بودند را شناسایی و با کنترلهای نامحسوس آنان را هنگام ارتکاب سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ کریمی بیان داشت: متاسفانه تمامی افراد دستگیر شده جوان هستند و این هشداری است برای خانواده‌ها تا هوشیاری و مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان خود در خانه‌ها داشته با اعمال روشهای صحیح تربیتی و در فضای کاملا دوستانه و با انتخاب دوست و همنشین آگاهی های لازم را به اعضای خانواده ارائه دهند.

وی اظهار داشت: واحدهای مشاوره و مددکاری اجتماعی در کلانتری‌های مشهد نیز با استقرار کارشناسان مشاوره خانواده آماده هرگونه همکاری، ارائه و مشاوره خانواده، با شهروندان است.

انتهای پیام/2202/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول