اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رودسر خبر داد

سرقت 521 کیلوگرم سیم برق در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری سارق سیم‌های برق با 26 فقره سرقت به وزن 521 کیلوگرم در این شهرستان خبر داد.

سرقت 521 کیلوگرم سیم برق در رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، مهدی ترکی امشب در نشست انتظامی این شهرستان کشف چند فقره سیم‌های برق در رودسر را تشریح کرد.

وی، از دستگیری سارق سیم‌های برق با 26 فقره سرقت در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، کارآگاهان آگاهی با تشکیل گروه ویژه عملیاتی و همکاری ماموران انتظامی دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی رودسر افزود: با تحقیقات همه جانبه پلیسی سرانجام گروه عملیاتی پاسگاه چینی‌جان موفق شد سارق سیم برق را در حین سرقت دستگیر کند.

وی با بیان اینکه سارق برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی معرفی شد، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده دارای سابقه کیفری است.

ترکی، اضافه کرد: سارق در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به 26 فقره سرقت سیم برق به وزن 521 کیلوگرم سیم برق و ارزش حدود 115 میلیون ریال اعتراف کرد.

وی شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/84002/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول