اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد

برپایی 220 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از برپایی 220 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در استان اردبیل خبر داد.

برپایی 220 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در جریان بازدید از پایگاه‌های ثابت و سیار جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در اردبیل، اظهار داشت: با جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان در بیش از 948 مدرسه در روز گذشته، امروز شاهد برگزاری این جشن در میادین و مساجد سطح شهر هستیم که امیدواریم با استقبال خوب هموطنان نیز روبه‌رو شود.

وی تصریح کرد:‌ فردا (جمعه) نیز پایگاه‌های سیار جشن عاطفه‌ها به صورت ویژه در جلوی مصلاهای استان اردبیل آماده دریافت کمک‌های مردم نوع‌ دوست هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از چاپ و توزیع چهار هزار برگ پوستر اطلاع‌رسانی و همچنین آمادگی تمامی مساجد برای برگزاری جشن عاطفه‌ها خبر داد و خاطر نشان کرد:‌ با همکاری بسیج،‌ آموزش و پرورش، صدا و سیما و هیئت امنای مساجد این جشن با عزت و آبرومندی خاص در حال برگزاری است و همکاران ما در قالب یک‌هزار و 392 نفر نیروی رسمی، قراردادی، افتخاری و همچنین رابطان فرهنگی سعی می‌کنند در این جشن نقش‌آفرینی کنند.

زلالی اضافه کرد: ما در سال گذشته با رشد 57 درصدی موفق شدیم بالغ بر چهار میلیارد و 369 میلیون ریال کمک‌ها را جمع‌آوری کنیم که امسال امیدواریم با همت و تلاش مضاعف این کمک‌ها افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: با رشد 57 درصدی در جلب و جذب مشارکت‌های مردمی برای جشن عاطفه‌ها توانستیم رتبه پنجم را به دست آوریم و زمینه و بستر خوبی را برای جلب کمک‌های مردمی شاهد و ناظر باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته امداد استان یادآور شد:‌ کمک‌های جمع‌آوری شده به سرعت و در اولین فرصت بین نیازمندان واقعی توزیع می‌شود که در این زمینه مدیران مدارس نیز مصمم هستند تا کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس و مراکز آموزشی را بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع کنند.

انتهای پیام/62003/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول