اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمک 100 میلیون ریالی استاندار مازندران به جشن عاطفه‌ها

استانــدار مازندران با حضور در پایگـاه مرکزی شهرستان ساری مبلغ 100 میلیون ریال برای حمایت از نیازمندان به پایگاه جشن عاطفه‌ها اهدا کرد.

کمک 100 میلیون ریالی استاندار مازندران به جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، استاندار مازندران بعد از ظهر امروز در حاشیه شرکت در جشن عاطفه‌ها در جمع خبرنگاران توجه به نیازمندان و هم‌نوعان را از شاخصه‌های بارز مـردم نوع‌دوست و خیر مازندران دانست و گفت: انتظار این است که مردم مازندران همچون سنوات گذشته کمیته امداد را یاری کنند تا بخشی از مشکلات نیازمندان رفع شود.

ربیع فلاح‌جلودار بیان داشت: محرومیت‌زدایی و رفع نیازهای طبقات محروم، از موضوعات و برنامه‌های محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت یازدهم است.

استاندار مازندران با بیان این که بنیادی‌ترین جهت‌گیری دولت تدبیر و امید، عدالت محوری و اعتدال است، افزود: باید بسترهای لازم برای برخورداری قاطبه مردم از امکانات و منابع عمومی کشور فراهم شود.

وی به فرهنگ والای مردم ایران اسلامی در دستگیری از هم‌نوع اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در راستای ترویج سنت حسنه و نیکوی ایرانی و اسلامی نوع‌دوستی، نیازمند برنامه‌های فرهنگی ویژه هستیم.

فلاح نقش رسانه‌ها در گسترش فرهنگ نوعدوستی را بسیار ارزشمند توصیف کرد و خواستار اهتمام مجدانه رسانه‌ها، صدا و سیما و دستگاه‌های اجرایی استان در این باره  شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران نیز گفت: 300 پایگاه جشن عاطفه‌‌ها در سطح استان استقرار یافته تا کمک‌های مردم را جمع‌آوری کنند.

ابراهیم باغبانی بیان داشت: در صورت عدم دسترسی مردم به پایگاه‌های این نهاد هم استانی‌های می‌توانند وجوهات نقدی خود را برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند به شماره حساب 4050 بانک ملت به‌نام کمیته امداد مازندران واریز کنند تا در اسرع وقت این وجوهات بین خانواده‌ها توزیع شود.

انتهای پیام/86003/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول