اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هماهنگی آموزش و پرورش و کمیته امداد

جشن عاطفه‌ها در مدارس لنده برگزار شد + تصاویر

با همکاری اداره آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) و با حضور مسئولان شهرستان لنده جشن عاطفه‌ها در مدارس این شهرستان برگزار شد.

جشن عاطفه‌ها در مدارس لنده برگزار شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، جشن عاطفه‌ها با حضور مسئولان شهرستان لنده و هماهنگی و همکاری اداره آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) در مدارس این شهرستان برگزار شد.

امروز چشم به راه دست‌های نوازشگری است که همواره به بهانه‌ای، مهربانی را بین خود و همنوع خود تقسیم می‌کنند.

آری امروز روز تقسیم عاطفه‌هاست. یک روز نمادین که طی آن، اقشار مختلف جامعه برای دستگیری از هم‌نوع خود تلاش می‌کنند. از همین رو، جشن عاطفه ها، جشن نیکوکاری، و...، تنها بهانه‌ای برای نزدیک شدن دل‌ها به یکدیگر، تنها فرصتی حضور پربار و محبت آمیز مردم، تا این حقیقت بر قشر آسیب‌پذیر و محروم جامعه آشکار شود که ما هستیم و شاید تنها فرصتی باشد تا همه فرزندان ایران را فرزندان خود بدانیم و در این فرصت از دریای ثروتی که به قیمت فقر محرومان اندوخته‌ایم، قطره‌ای را به مستضعفان اعانه دهیم.

اگر که عاطفه را نمی‌شود  تقدیم کرد فقط می‌توان تقسیم کرد و در حقیقت  جشن حقیقی عاطفه‌ها، همان جشن حضور و به یاد بودن است.در روز‌هایی که هنوز بوی دفاع مقدس چندان دور نشده‌است، جشن عاطفه‌ها یادآور دوران انقلاب و سال‌های سخت و تلخ جنگ تحمیلی است . ایامی که در آن جشن عاطفه‌ها رنگ دیگر داشت، جشن عاطفه‌ها در آن دوران، جشن خون و شهادت و ایثار بود، و اما این جشن مهر ماهی ما، فرصتی برای مهرورزی و عدالت پیشگی...

جشن عاطفه‌ها، جشنی ملی که همه به آن دعوت بودند و میهمانان این جشن، دانش‌آموزانی بودند که درس بزرگ مهرورزی را در حال آموختن بودند، یکی شروع کرد به تلاوت دلنشین کلام الله مجید و نوای مهر در مدرسه طنین انداز شد و دیگران با انداختن هدایای نقدی خویش سهیم شدند در جشنی که به همه آن‌ها تعلق داشت و تنها این رنگ لباس‌های مدرسه‌شان نبود که یک رنگ داشت، دل‌های بزرگ دانش‌آموزان هم یک‌رنگ و بی آلایشی را برای بار دیگر تجربه کرده بود.

انتهای پیام/82013/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول