اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد

ایجاد پایگاه جشن عاطفه‌ها در 500 مسجد کردستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از ایجاد 500 پایگاه جشن عاطفه‌ها در مساجد سطح استان خبر داد.

ایجاد پایگاه جشن عاطفه‌ها در 500 مسجد کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد صبح امروز در حاشیه برپایی جشن عاطفه‌ها در میدان آزادی در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها امسال نیز همچون سنوات گذشته همزمان با سراسر کشور با شعار «مهر در انتظار مهری حماسی» در استان کردستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ملت شهیدپرور و ولایت‌مدار ایران اسلامی از ابتدای سال‌جاری تا کنون حماسه‌های زیادی خلق کرده‌اند و در جشن عاطفه‌ها هم شاهد خلق حماسه دیگری خواهیم بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان افزود: بیش از 3 هزار و 480 پایگاه جشن عاطفه‌ها در سراسر استان به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم ایجاد شده است.

موسی‌نژاد تصریح کرد: اصناف و بازاریان استان نیز امسال در یک اقدام خودجوش بیش از 70 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها را در سطح استان راه‌اندازی کرده‌اند.

وی از ایجاد 500 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم، تمام کمک‌هایی که جمع‌آوری می‌شود توسط خود مردم با نظارت این نهاد در بین نیازمندان همان محل توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان خاطرنشان کرد: توزیع سریع و به موقع و رسیدن کمک‌ها به دست نیازمندان واقعی از تاثیرات بسیار مثبت این کار است.

به گفته موسی‌نژاد، کمک‌های مردمی که در اختیار امداد قرار می‌گیرد با توجه به بانک اطلاعاتی که از نیازمندان داریم در کوتاه‌ترین زمان توزیع خواهیم کرد.

وی همچنین از ایجاد یک پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی با حضور امدادگران این نهاد در تهران خبر داد و گفت: این پایگاه به منظور جمع‌آوری کمک‌های خیرین کردستانی مقیم تهران و سایر خیرین راه‌اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان به جمع‌آوری بیش از 250 میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها در سال گذشته اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌ امسال امداد جمع‌آوری 750 میلیون تومان است که امیدواریم با تلاش دوستان و عنایت و توجه مردم خیر استان شاهد تحقق این مهم باشیم.

موسی‌نژاد در پایان استقبال مردم استان از جشن عاطفه‌ها را قابل تقدیر خواند و گفت: حضور جمعی از مسئولین استان در پایگاه‌ها جمع‌اوری نیز موجب ترغیب بیشتر مردم شده است.

انتهای پیام/79002/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول