اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد امام خمینی کنارک خبر داد

برپایی جشن عاطفه‌ها در 19پایگاه شهرستان کنارک

مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان کنارک از برپایی جشن عاطفه‌ها در 19 پایگاه این شهرستان خبر داد.

برپایی جشن عاطفه‌ها در 19پایگاه شهرستان کنارک

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی شهرکی اظهار داشت: از تعداد 19 پایگاه پیش‌بینی شده برای برگزاری جشن عاطفه‌ها، 13 پایگاه در سطح شهرها و روستاها و 126 پایگاه در مدارس شهرستان کنارک(با شعار هر مدرسه یک پایگاه) دایر است.

وی افزود: به مناسبت جشن عاطفه‎ها به تعداد دانش آموزان هر مدرسه، پاکت‎های ویژه اعطا شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کنارک ادامه داد: با جمع آوری کمک‌های دانش آموزان، با محوریت مدیر و معاونان مدرسه، کمک‎های جمع آوری شده به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه اهدا می‌شود.

شهرکی خاطرنشان کرد: پایگاه‌های جشن عاطفه‎ها در روز چهارشنبه 10 مهر ماه در مدارس، روز پنجشنبه 11 مهر در پایگاه‎های شهری، روستایی و مساجد و روز جمعه 12 مهر ماه در میعادگاه های نماز جمعه شهرستان کنارک دایر است.

این مسئول با اشاره به شعار امسال جشن عاطفه‎ها مبنی بر «مهر در انتظار مهر حماسی» تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و بهار تعلیم و تربیت، مطلوب است مردم با حضور عاطفی خود در پایگاه ها کمک به دانش آموزان نیازمند را رونق ببخشند تا آنان با آمادگی کامل در کلاس‎های درس حضور یابند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کنارک تصریح کرد: کمک به نیازمندان و حس نوع دوستی علاوه بر اینکه به طور فطری در انسان وجود دارد، ریشه در اعتقادات دینی و معنوی جامعه دارد.

شهرکی اضافه کرد: با برگزاری جشن عاطفه‎ها و کمک به دانش آموزان نیازمند، بسترها و شرایط لازم برای تحصیل یکسان دانش آموزان فراهم شده و امید برای خدمت به جامعه در آینده در دانش آموزان نیازمند زنده می‌شود.

انتهای پیام/75004/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول