اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گچساران مطرح کرد

استقبال خوب گچسارانی‌ها از پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: گچسارانی‌ها با حضور در پایگاه‌های کمک‌های نقدی و مصرفی جشن عاطفه‌ها، استقبال خوبی در زمینه کمک‌های دانش‌آموزی داشته‌اند.

استقبال خوب گچسارانی‌ها از پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امرالله فروزنده ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: امسال همانند سال‌های گذشته جشن کمک به دانش‌آموزان کم‌بضاعت با محوریت کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شده که در این راه نباید از همکاری‌های مؤثر صدا و سیما، آموزش و پرورش به راحتی گذشت.

وی افزود: جشن عاطفه‌ها تبلور خوبی‌ها و حس انسان‌دوستانه انسان‌ها در عصر ازدحام، ترافیک مشکلات و گرفتاری‌ها بوده که هموطنان ایران اسلامی به ویژه گچسارانی‌های نوع‌دوست با حضور در پایگاه‌های کمک‌رسانی‌ نقدی و جنسی، کمک‌های خود را برای برطرف کردن پاره‌ای از مشکلات دانش‌آموزان بی‌بضاعت تحویل دادند.

فروزنده با بیان این‌که امسال تعداد 140 پایگاه کمک‌های نقدی و مصرفی ر سطح گچساران دایر شده است، گفت: از این تعداد 40 پایگاه در سطح شهر و 10 پایگاه دیگر نیز در سطح مدارس دایر شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران از توزیع 11 هزار و 500 پاکت جمع‌آوری کمک‌های نقدی در میان مدارس خبر داد و گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس صرف کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت همان مدارس می‌شود.

فروزنده در ادامه توزیع پاکت‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی در میان دانش‌آموزان را گامی مؤثر و نوین در راستای جلب مشارکت دانش‌آموزان و تقویت روحیه نوع‌دوستی در میان آنها دانست و اظهار کرد: کمک‌های غیر نقدی مردم شامل لوازم‌التحریر و پوشاک نیز به دانش‌آموزان بی‌بضاعت گچسارانی تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/82001/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول