اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد نهبندان خبر داد

استقرار 75 پایگاه جشن عاطفه‌ها در نهبندان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از استقرار تعداد 75 پایگاه ثابت و سیار جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی جشن عاطفه‌ها در این شهرستان خبر داد.

استقرار 75 پایگاه جشن عاطفه‌ها در نهبندان

علی قریب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار کرد: همه ساله همزمان با فرا رسیدن ایام بازگشایی مدارس و آغاز بهار تعلیم و تربیت جشنی با عنوان جشن عاطفه‌ها توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشن در سال جاری از دهم مهر‌ماه آغاز شده و طی سه روز نیز ادامه پیدا می‌کند و مردم کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های پیش‌بینی شده تحویل می‌دهند.

ایجاد 55 پایگاه جشن عاطفه‌ها در مدارس نهبندان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان با بیان اینکه در دهم مهر‌ماه پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس این شهرستان برپا شده است، تصریح کرد: امسال در مدارس شهرستان نهبندان تعداد 55 پایگاه داشتیم.

 

قریب اضافه کرد: در یازدهم مهر‌ماه نیز تعداد 10 پایگاه سیار در سطح شهرستان نهبندان برپا شده و کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی را انجام می‌دهد.

وی افزود: در روز جمعه دوازدهم مهر‌ماه نیز تعداد 10 پایگاه ثابت در محل برگزاری نماز جمعه نهبندان استقرار پیدا می‌کند تا کمک‌های مردمی و نمازگزاران را جمع‌آوری کند.

فلسفه جشن عاطفه‌ها حمایت از دانش‌آموزان محروم است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان با اشاره به اینکه مجموع پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی جشن عاطفه‌ها در این شهرستان 75 پایگاه است، گفت: از این تعداد 55 پایگاه در مدارس، 10 پایگاه سیار در سطح شهرستان و 10 پایگاه ثابت نیز در محل برگزاری نماز جمعه استقرار پیدا می‌کنند.

 

 

قریب اظهار داشت: مبنای این حرکت ارزشی، انسان‌دوستانه و خیرخواهانه کمک و حمایت از دانش‌آموزان نیازمند و محروم است که همزمان با بازگشایی مدارس بتوانند همانند سایر همکلاسیان خود در کلاس‌های درس حاضر شده و به امر تحصیل مشغول شوند.

وی خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان با توجه به اعتقادات دینی همیشه در تمامی برنامه‌های مشارکتی، نوع‌دوستی و انسان‌دوستانه حضوری پررنگ داشته و امسال نیز در جشن عاطفه‌ها کمک‌های خوبی به دانش‌آموزان نیازمند و محروم می‌کنند.

انتهای پیام/69003/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول