اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف کمک به هم‌نوعان

18 پایگاه جشن عاطفه‌ها در رابر دایر شد

18 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به هم‌نوعان در شهرستان رابر دایر شد.

18 پایگاه جشن عاطفه‌ها در رابر دایر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، 18 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها در شهرستان رابر دایر شده و صبح امروز همزمان با سراسر کشور زنگ عاطفه‌ها با هدف مشارکت دانش‌آموزان در کمک به همنوعان نیازمند در مدارس طنین‌انداز شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان رابر این آیین زنگ عاطفه‌ها در مدرسه فاطمیه اظهار داشت: زنگ عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و ایجاد همبستگی بین دانش‌آموزان به صدا درآمده است.

ولی فیروزی ابراز داشت: در رابر 18 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها در میدان‌ها، معابر اصلی، مدارس و محل برگزاری نماز جمعه مشغول به جمع‌آوری هدایای مردمی هستند.

وی با بیان این‌ که در سال جاری در مدارس برای جمع‌آوری هدایای دانش‌آموزان نیکوکار بیش از 2 هزار پاکت توزیع شده است، از استقبال مطلوب دانش‌آموزان و اولیای آنها از این طرح خبر داد.

فیروزی عنوان کرد: درآمدهای حاصل از کمک‌های مردمی و دانش‌آموزان بلافاصله با اولویت دانش‌آموزان نیازمند در همان مدرسه توزیع می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی رابر شعار سال جاری جشن عاطفه‌ها را «در انتظار مهر حماسی» عنوان کرد و افزود: در سال جشن عاطفه‌ها به مدت سه روز از 10 مهرماه در پایگاه‌های مدارس، یازدهم مهر ماه در پایگاه‌های سطح شهر و دوازدهم مهر ماه در محل برگزاری نماز جمعه برگزار می‌شود.

فیروزی برگزاری مراسم خیرخواهانه در راستای کمک به نیازمندان و محرومان جامعه را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست، ابراز داشت: امروز در تمام مدارس شهرستان رابر پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برپا شده است.

وی با تاکید بر لزوم گسترده مردم و دانش‌آموزان در روز جشن عاطفه‌ها، مشارکت در امر حمایت از محرومان را تسلی‌بخش افراد نیازمند عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رابر هم در این آیین گفت: اگر کار خیری انجام دهید و نیت کمک هم نداشته باشید باز خیر آن به دیگران می‌رسد و هر چه انفاق کنید، خدا بر آن آگاه است و پاداش می‌دهد.

علی افضلی تصریح کرد: احسان کردن و انفاق کردن یکی از فضایل اخلاقی است، مشروط بر اینکه از رنگ و ریا و حب غیر خدا به دور باشد.

وی افزود: برای انفاق معانی متعددی ذکر شده است در انفاق کردن باید اخلاص و نیت پاک باشد در انفاق کردن نباید منت گذاشته شود و بزرگ شمرده نشود و انفاق‌کننده هرگز خود را مالک حقیقی تصور نکند.

انتهای پیام/2446/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول