اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر لرستان

زنگ جشن عاطفه‌ها در مدارس پلدختر به صدا درآمد

زنگ عاطفه‌ها با شعار جشن عاطفه‌ها در انتظار مهر حماسی همزمان با سراسر کشور با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی در دبیرستان شاهد پسرانه شهر پلدختر به صدا درآمد.

زنگ جشن عاطفه‌ها در مدارس پلدختر به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، امام جمعه پلدختر پیش از ظهر امروز در مراسم جشن عاطفه‌ها، جشن عاطفه‌ها را کمک‌رسانی به نیازمندان واقعی دانست و گفت: تلطیف فضای جامعه با فرهنگ انفاق و همکاری و نوعدوستی با کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت هدف برگزاری جشن عاطفه‌ها است که با برگزاری جشن عاطفه‌ها و کمک به نیازمندان، دغدغه لباس و لوازم آموزشی دانش‌آموزان کاهش می‌یابد.

حجت الاسلام علی محمد لروند با بیان اینکه برگزاری جشن عاطفه‌ها در حقیقت پیوند مبارکی بین اغنیا، فقرا و بالندگی روح همبستگی و کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت است، افزود: مردم به لحاظ اینکه پیرو ائمه معصومین هستند، به تبعیت از آنها وظیفه خود که همانا کمک به همنوع است را تا حد توان انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه مساله انفاق و کمک به نیازمندان در آموزه‌های دین مبین اسلام مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: امیدواریم افرادی که بضاعت بیشتری دارند، در این کار بسیار ارزشمند مشارکت کنند و کمیته امداد با برگزاری جشن عاطفه‌ها در آغاز سال نو و هم سال تحصیلی حمایت و کمک به نیازمندان را ساماندهی می‌کند.

امام جمعه پلدختر از مردم خواست با حضور گسترده خود در پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها به یاری دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کودکان معصوم و نیازمند بشتابند.

حجت الاسلام لروند افزود: کمک ‌به افراد نیازمند به تحصیل یکی از کارهای مهمی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام می‌دهد.

امام جمعه پلدختر گفت: جشن عاطفه‌ها جشن همگانی ملت ایران و فرصت مناسبی است که افراد توانمند با مهر و محبت و سخاوت خویش دانش‌آموزان و کودکانی که در ظاهر نیازمند کمک هستند، را یاری کنند.

انتهای پیام/2304/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول