اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سنندج خبر داد

هدف‌گذاری جمع‌آوری 115 میلیون تومان کمک‌های مردمی

مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان سنندج از هدف‌گذاری این نهاد برای جمع‌آوری 115 میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال خبر داد.

هدف‌گذاری جمع‌آوری 115 میلیون تومان کمک‌های مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا قدیمی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن عاطفه‌ها در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در میدان آزادی سنندج، اظهار کرد: 243 پایگاه به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن‌ عاطفه‌های امسال در سطح شهرستان سنندج راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری بیش از 47 میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های سال گذشته در شهرستان سنندج، افزود: هدف‌گذاری امسال کمیته امداد جمع‌آوری بیش از 115 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در این جشن ملی است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان سنندج از راه‌اندازی 60 پایگاه جشن عاطفه‌ها در سطح مساجد شهرستان سنندج خبر داد و گفت: 15 پایگاه بسیج، یک پایگاه سیار، 146 پایگاه مدارس و 21 پایگاه ثابت امداد در این شهرستان به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردم از روز گذشته فعال شده است.

قدیمی با بیان اینکه تمامی کمک‌های مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در بین نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: کمیته امداد هیچ دخل و تصرفی در هزینه‌کرد مبالغ نداشته و تنها به عنوان ناظر در این راستا انجام وظیفه می کند.

به گفته وی، کمک‌ها در محل جمع‌آوری شده توسط افراد معتمد و هیئت امنای مساجد در بین نیازمندان همان محله توزیع می‌شود.

وی در ادامه از جشن عاطفه‌ها به عنوان حرکتی ارزشی به منظور رفع مشکلات دانش‌آموزان و نیازمندان نام برد و اظهار کرد: این جشن هرساله به همت کمیته امداد امام خمینی و با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهایی همچون بسیج، صدا و سیما و آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان سنندج از حمایت کمیته امداد از 2 هزار و 100 دانش‌‌آموز و یک‌هزار و 300 دانشجو در سطح شهرستان خبر داد و گفت: 60 درصد این دانش‌آموزان دختر و 40 درصد را مددجویان پسر تشکیل می‌دهند.

به گفته قدیمی، بسته‌های غذایی، لوازم‌التحریر، پوشاک، کلاس تقویتی، خوابگاه، اردوهای فرهنگی و تربیتی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی از جمله خدماتی است که توسط امداد به دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش ارائه می‌شود.

انتهای پیام/79002/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول