اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان دومین روز

تنیس‌بازان قم در لیگ آینده‌سازان کشور از سد البرز عبور کردند

تنیس‌بازان قمی در دیدار حساس از رقابت‌های لیگ برتر آینده‌سازان تنیس قهرمانی باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم البرز شدند.

تنیس‌بازان قم در لیگ آینده‌سازان کشور از سد البرز عبور کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دومین روز از دور برگشت رقابت‌های قهرمان لیگ برتر تنیس باشگاه‌های آینده‌سازان کشور با عنوان جام شهید فهمیده و با برگزاری چهار دیدار حساس پیگیری شد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، دومین روز رقابت‌های لیگ برتر تنیس آینده‌سازان کشور در رده سنی زیر 14 سال به میزبانی هیئت تنیس آذربایجان غربی در حالی پیگیری شد که هشت تیم حاضر در این رقابت‌ها با یکدیگر روبه‌رو شدند.

در پایان بازی‌های این روز تیم‌های آکادمی تنیس ارومیه، البرز گاز کیش و تک فارم قم موفق شدند با نتایج مشابه سه بر صفر به ترتیب از سد تیم‌های برج‌سازان شرق خراسان رضوی، آکادمی تنیس الیت همدان و هیئت تنیس البرز عبور کنند، ضمن اینکه تیم تنیس گل افشان البرز نیز موفق شد با نتیجه 2 بر یک مقابل آکادمی تنیس پارسیان تهران به پیروزی برسد.

در این رقابت‌ها در دیدار تیم‌های آکادمی تنیس ارومیه و برج‌سازان شرق خراسان رضوی نمایندگان تیم آکادمی تنیس ارومیه در دو مسابقه انفرادی و همچنین در تک دیدار بخش دوبل از سد حریف عبور کردند و بدین ترتیب سه بر صفر برنده شدند.

همچنین در دیدار تیم‌های تنیس تک فارم قم و هیئت تنیس البرز در انفرادی اول محمدحسین جلالیان از قم برابر محمدعرفان درویش نوری از البرز دو بر صفر به برتری دست یافت در حالی که در انفرادی دوم نیز جدال سیاوش شیردل از قم و سهراب مسگرچیان از البرز باز هم به برتری تیم قم انجامید.

با اینکه پیروزی در دو مسابقه بخش انفرادی تیم قم را برنده این دیدار کرده بود اما در بخش دوبل نیز ترکیب جلالیان و قفقازی از تیم تک فارم قم توانست تیم دوبل خوش خلق و مسگرچیان از تیم هیئت تنیس البرز را شکست داده و بدین ترتیب سه بر صفر برنده شود.

در مسابقه البرز گاز کیش و آکادمی تنیس الیت همدان نمایندگان کیش در هر دو مسابقه انفرادی و همچنین بخش دوبل به برتری رسیده و در مجموع با حساب سه بر صفر از سد حریف خود گذشتند، ضمن اینکه در دیدار تیم‌های آکادمی تنیس پارسیان تهران و گل افشان البرز یکی از دیدارهای انفرادی و همچنین مسابقه دوبل به سود تیم گل افشان البرز به پایان رسید و در نهایت این تیم دو بر یک از سد تیم آکادمی تنیس پارسیان تهران گذشت.

این رقابت‌ها به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس آذربایجان غربی پیگیری می‌شود و سرداوری و داوری این دوره از بازی‌ها به ترتیب برعهده حمید رضایی، سینا ابراهیمیان از تهران، مجید چرندابی و اسماعیل داور پناه از آذربایجان شرقی و کمال داوود پور از آذربایجان غربی قرار دارد.

انتهای پیام/2258/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول