اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات تنیس قهرمانی کشور

نمایندگان تنیس قم صاحب دومین پیروزی متوالی شدند

نمایندگان تنیس قم در پیکارهای تنیس قهرمانی کشور صاحب دومین پیروزی متوالی شدند تا شانس خود برای کسب عنوان قهرمانی را همچنان حفظ کنند.

نمایندگان تنیس قم صاحب دومین پیروزی متوالی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور در رده‌های سنی زیر 16 و 18 سال که به میزبانی قم در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان در حال برگزاری است، دومین روز خود را با جدال مدعیان در مرحله گروهی پشت سر گذاشت.

براساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، رقابت‌های قهرمان کشوری زیر 16 و 18 سال با برگزاری 17 دیدار پیگیری شد و تیم‌های برتر در حالی معرفی شدند که نمایندگان قم در قالب تیم‌های (الف) و (ب) قم در این رقابت‌ها حضور دارند و دومین پیروزی متوالی خود را کسب کردند.

به این ترتیب در پایان این بازی‌ها تیم‌های اصفهان، تهران، آذربایجان غربی، توابع تهران، قم (الف)، خراسان رضوی، قم (ب)، خراسان رضوی، البرز، فارس موفق شدند با نتیجه مشابه سه بر صفر به ترتیب از سد تیم‌های سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، یزد، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، مرکزی، کردستان، بوشهر و گیلان عبور کنند.

همچنین تیم‌های قزوین، کرمان و خوزستان نیز با نتیجه دو بر یک مقابل تیم‌های ایلام، کرمانشاه و خراسان جنوبی به برتری رسیدند و تیم‌های توابع تهران، خراسان شمالی و خوزستان در دیگر بازی‌های خود تیم‌های آذربایجان شرقی، یزد و خراسان جنوبی را مغلوب کردند.

سرداوری این مسابقات بر عهده حسن لاچیانی است و تنیسورها به مدت هشت روز در دو بخش انفرادی و تیمی با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند که 133 تنیس باز در قالب تیم‌هایی از 26 استان کشور تا پایان هفته جاری در قم به رقابت می‌پردازند.

در این رقابت‌ها تنیسورهایی از توابع تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان شمالی، قم (الف)، کرمان، گلستان، کرمانشاه، خراسان رضوی، اصفهان، کردستان، سیستان و بلوچستان، مازندران، خوزستان، البرز، خراسان جنوبی، مرکزی، تهران، قم (ب)، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، قزوین، فارس، ایلام و گیلان با یکدیگر در قم پیکار می‌کنند.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسئولان برگزاری مسابقات، شرکت‌کنندگان در مدت هشت روز در دو بخش انفرادی و تیمی با یکدیگر مسابقه می‌دهند در حالی که البته نمایندگان استان همدان تنها در بخش انفرادی به مصاف حریفان خود می‌روند.

گروه اول: توابع تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، یزد و خراسان شمالی

گروه دوم: قم (الف)، کرمان، گلستان و کرمانشاه

گروه سوم: خراسان رضوی، اصفهان، کردستان، سیستان و بلوچستان و مازندران

گروه چهارم: خوزستان‌، البرز، خراسان جنوبی و مرکزی

گروه پنجم: تهران، قم(ب)، چهار محال و بختیاری و مرکزی

گروه ششم: قزوین، فارس، ایلام و گیلان

به نمایندگی از هیئت تنیس استان قم، دو تیم در این دوره از مسابقات تنیس پسران قهرمانی کشور حضور دارند و پیکارهای مدعیان تا پایان هفته جاری در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/78002/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول