اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی غرب آسیا

تنیس‌باز قمی بر حریف لبنانی غلبه کرد

تنیس‌باز قمی در دومین دیدار خود از مسابقات تنیس قهرمانی غرب آسیا موفق به شکست حریف سرسخت خود از کشور لبنان شد.

تنیس‌باز قمی بر حریف لبنانی غلبه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های تنیس قهرمانی غرب آسیا از روز جمعه بیست و نهم شهریورماه به میزبانی لبنان در رده سنی زیر 14 سال و با حضور برترین‌ها از کشورهای مختلف این منطقه در شهر بیروت در حال برگزاری است.

در حالی که به نمایندگی از تنیس کشورمان نیز چهره‌های مطرح و آینده‌داری در این دوره از پیکارها حضور پیدا کرده‌اند، محمدحسین جلالیان نماینده تنیس استان قم است که بعد از درخشش در رقابت‌های تور تنیس آسیا قصد دارد در این پیکارها نیز پرفروغ ظاهر شود.

این تنیس‌باز آینده‌دار و مستعد در نخستین روز این پیکارها با قرعه استراحت برخورد کرد و نظاره‌گر عملکرد دیگر حریفان خود بود اما در دور دوم که نخستین رقابت وی را به همراه داشت در جدال با حریفی از کشور سوریه در میان ناباوری با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

با این حال در سومین روز برگزاری مسابقات قهرمانی تنیس زیر 14 سال غرب آسیا که با راه‌یابی صبا نجفی نماینده کشورمان به فینال همراه بود، دیدار محمدحسین جلالیان تنیسور قمی تیم ملی با حریفی از کشور لبنان به سود جلالیان به پایان رسید.

در سومین روز مسابقات تنیس زیر 14 سال غرب آسیا به میزبانی لبنان، نمایندگان کشورمان در حالی با حریفان خود به رقابت پرداختند که در بخش پسران محمدحسین جلالیان به عنوان نخستین نماینده کشورمان با نتیجه 2 بر صفر کریم اسلایبی از لبنان را مغلوب کرد و پارسا یزدخواستی با همین نتیجه برابر کوین چاهو دیگر تنیسور کشور میزبان مغلوب شد.

همچنین در بخش دختران نیز 12 تنیسور با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نخستین دیدار صبا نجفی با نتیجه دو بر صفر یاسمین قاوی از لبنان را از پیش رو برداشت و راهی فینال شد، ضمن اینکه لاچین افشین با همین نتیجه بازی خود را به سارا نسیف از لبنان واگذار کرد و هلیا غفرانی با پیروزی دو بر صفر مقابل آلا نو از سوریه جایگاه نهم بازی‌ها را به دست آورد.

این در شرایطی است که این رقابت‌ها در بخش دو نفره هم پیگیری شد و در نهایت تیم دو نفره دانا محمد از اردن و صبا نجفی از کشورمان موفق شدند با نتیجه دو بر صفر تیم دو نفره کشور میزبان یعنی لبنان را مغلوب کرده و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

این رقابت‌ها به مدت 10 روز پیگیری می‌شود تا در نهایت تکلیف تنیسورهای برتر مشخص شود و همچنین از سوی فدراسیون جهانی سید امیر برقعی از کشورمان نیز به عنوان نماینده این فدراسیون در این رقابت‌ها حضور دارد.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول