اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده‌های سنی زیر 16 و 18 سال

گروه‌بندی تنیس قهرمانی کشور در قم مشخص شد

تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات تنیس قهرمانی پسران کشور در قم حریفان خود را در مرحله گروهی این پیکارها شناختند.

گروه‌بندی تنیس قهرمانی کشور در قم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های قهرمانی کشور تنیس در بخش پسران در حالی با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها قرعه‌کشی شد که این بازی‌ها به میزبانی هیئت تنیس استان قم در حال برگزاری است.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، مسابقات قهرمانی کشور رده سنی زیر 16 و 18 سال در بخش پسران با حضور فرشاد صفتی رئیس کمیته مسابقات، سیدمقتدا خاتمی دبیر هیئت تنیس استان قم، حسن لاچیانی سرداور مسابقات و سرپرستان تیم‌های حاضر، قرعه‌کشی و در نهایت قرار شد تا 26 تیم حاضر در این بازی‌ها در قالب شش گروه با یکدیگر به رقابت بپردازند.

به این ترتیب تنیسورهایی از توابع تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان شمالی، قم (الف)، کرمان، گلستان، کرمانشاه، خراسان رضوی، اصفهان، کردستان، سیستان و بلوچستان، مازندران، خوزستان، البرز، خراسان جنوبی، مرکزی، تهران، قم (ب)، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، قزوین، فارس، ایلام و گیلان با یکدیگر در قم مسابقه می‌دهند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسئولان برگزاری مسابقات قرار است شرکت‌کنندگان در مدت هشت روز در دو بخش انفرادی و تیمی با یکدیگر به رقابت بپردازند؛ ضمن اینکه نمایندگان استان همدان نیز تنها در بخش انفرادی به مصاف حریفان خود می‌روند.

در حالی که سرداوری این مسابقات بر عهده حسن لاچیانی است، در گروه نخست مرحله مقدماتی تیم‌های توابع تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، یزد و خراسان شمالی حضور دارند.

در گروه دوم مقدماتی تیم‌های قم (الف)، کرمان، گلستان و کرمانشاه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و در گروه دوم نیز رقابت برای صعود به مرحله دوم بین تیم‌های تنیس پسران خراسان رضوی، اصفهان، کردستان، سیستان و بلوچستان و مازندران برگزار می‌شود.

همچنین در گروه چهارم مرحله مقدماتی تیم‌های تنیس پسران زیر 16 و 18 سال خوزستان‌، البرز، خراسان جنوبی و مرکزی با یکدیگر مسابقه می‌دهند و تیم‌های حاضر در گروه پنجم نیز تیم‌های تهران، قم(ب)، چهار محال و بختیاری و مرکزی هستند و در گروه ششم تیم‌های تنیس پسران قزوین، فارس، ایلام و گیلان به دنبال صعود به مرحله نهایی هستند.

به نمایندگی از هیئت تنیس استان قم دو تیم در این دوره از مسابقات تنیس پسران قهرمانی کشور حضور دارند و پیکارهای مدعیان تا پایان هفته جاری در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/78002/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول