اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم

تهران و فارس در تنیس قهرمانی کشور فینالیست شدند / توقف تنیس بازان قم در نیمه نهایی

تیم‌های تنیس پسران استان‌های تهران و فارس با کسب برتری مقابل حریفان خود جواز صعود به دیدار نهایی رقابت‌های بخش تیمی مسابقات تنیس قهرمانی پسران کشور را کسب کردند.

تهران و فارس در تنیس قهرمانی کشور فینالیست شدند / توقف تنیس بازان قم در نیمه نهایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های تنیس قهرمانی پسران کشور که از روز پنجشنبه بیست و هشتم شهریور ماه در شهر مقدس قم آغاز شده است،‌ هم اکنون در مرحله پایانی بخش تیمی به سر می‌برد و چیزی به پایان آن و معرفی برترین‌ها باقی نمانده است.

در حالی که تیم‌ها و تنیسورهای شرکت کننده در این پیکارها در دو بخش انفرادی و تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، مسابقات در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حال برگزاری است و تماشاگران قمی نیز استقبال خوبی از رقابت‌ها دارند.

مدعیان کسب عنوان قهرمانی در بخش تیمی این دوره از پیکارها که تیم‌هایی از 25 استان کشور هستند، در مرحله اول گروهی در شش گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام با پایان این مرحله و انجام سایر مراحل تیم‌های تهران،‌ فارس، قم و توابع تهران جواز صعود به نیمه نهایی را کسب کردند.

در مرحله نیمه نهایی این دوره از پیکارها تنیس‌بازان تیم توابع تهران حریف فارس شدند و تیم تنیس پسران قم نیز با تیم تهران رو‌به‌رو شد و سرانجام این تنیسورهای تیم‌های تهران و فارس بودند که با عبور از سد رقبای خود جواز صعود به فینال را کسب کردند.

راه‌یابی تیم‌های تهران و فارس به فینال مسابقات قهرمان کشوری تنیس پسران در شهر مقدس قم امروز در حالی اتفاق افتاد که تهرانی‌ها در مرحله نیمه نهایی حریف تیم تنیس پسران قم بودند و دو تیم بازی بسیار زیبا و جذابی را به نمایش گذاشتند و سرانجام این تهران بود که با نتیجه دو بر صفر به برتری دست یافت و به عنوان نخستین تیم جواز صعود به دیدار نهایی را کسب کرد.

اما در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تنیسورهای فارس و توابع تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در این دیدار تیم تنیس استان فارس توانست با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست داده و رقیب تهران در دیدار نهایی بر سر کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شود.

بدین ترتیب تنیسورهای تهران و فارس عصر امروز در تلاش برای به دست آوردن عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای بخش تیمی تنیس پسران رده‌های سنی زیر 16 و 18 سال کشور در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف یکدیگر می‌روند، ضمن اینکه قم و توابع تهران از هم اکنون با کسب مقام سوم مشترک به کار خود در این پیکارها پایان داده‌اند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول