اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خانی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

قرعه استراحت برای تنیس باز قمی در آغاز مسابقات قهرمانی آسیا

رئیس هیئت تنیس استان قم از روبه‌رو شدن تنیس باز قمی با قرعه استراحت در آغاز پیکارهای تنیس قهرمانی زیر 14 سال آسیا خبر داد.

قرعه استراحت برای تنیس باز قمی در آغاز مسابقات قهرمانی آسیا

غلامرضا خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: حضور محمدحسین جلالیان به عنوان نماینده قم در مسابقات تنیس قهرمانی آسیا یک افتخار و دستاورد ارزنده برای تنیس قم به شمار می‌رود و امیدواریم که با موفقیت نیز همراه باشد.

وی ادامه داد: جلالیان از استعدادها و بازیکنان بسیار خوب و آینده‌دار تنیس استان قم است که محصول سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه تنیس قم به شمار می‌رود و بعد از موفقیت‌هایی که در رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور و تور تنیس آسیا به دست آورد اکنون به دنبال کسب افتخار در مسابقات قهرمانی آسیا است.

رئیس هیئت تنیس استان قم با بیان اینکه جلالیان همراه با سایر نفرات ملی‌پوش روز سه شنبه بیست و ششم شهریور ماه راهی این رقابت‌ها شده است، اضافه کرد: با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده مسابقات تنیس زیر 14 سال قهرمانی آسیا قرعه کشی شد و این پیکارها از امروز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه شهر بیروت در کشور لبنان میزبان رقابت‌های تنیس زیر 14 سال آسیا است، یاد آور شد: تنیس‌بازان شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها در دو بخش دختران و پسران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و برای کسب مقام تلاش می‌کنند.

خانی همچنین از مشخص شدن حریفان پسران و دختران تنیس‌باز کشورمان در این پیکارها خبر داد و بیان داشت: در بخش پسران پارسا یزدخواستی و محمد جلالیان حضور دارند که در مرحله نخست بازی‌ها با قرعه استراحت روبه‌رو شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این دو تنیس‌باز در روز نخست مسابقات نظاره‌گر عملکرد رقبای خود خواهند بود تا با شناخت کامل از آنها در مرحله بعدی بازی‌ها یزد خواستی با «روی تبت» از کشور میزبان روبه‌رو شود و جلالیان نیز به مصاف محمد الیمانی از اردن برود.

رئیس هیئت تنیس استان قم بیان داشت: همچنین در بخش دختران نیز صبا نجفی با قرعه استراحت رو به رو شد، ضمن اینکه هلیا غفرانی با گائلا ابوبدو از لبنان مسابقه می‌دهد و لاچین افشین نیز به رقابت با جینان عبدول رزاق تنیسور عراقی خواهد پرداخت.

وی در ادامه به تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات تنیس قهرمانی رده سنی زیر 14 سال آسیا اشاره کرد و اظهار داشت: تنیس‌بازانی از کشورهای بحرین، اردن، عمان، سوریه، ایران، کویت، قطر، امارات، عراق، لبنان، عربستان سعودی و یمن تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند که به مدت 10 روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، ضمن اینکه از سوی فدراسیون جهانی نیز سیدامیر برقعی به عنوان نماینده فدراسیون تنیس کشورمان در این دوره از رقابت‌ها حضور دارد.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول