اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان قم:

سطح رقابت‌های تنیس پسران کشور بالا است / قم برای قهرمانی تلاش می‌کند

دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: سطح رقابت‌های تنیس قهرمانی پسران کشور بالا است و تیم قم به عنوان میزبان برای قهرمانی تلاش می‌کند.

سطح رقابت‌های تنیس پسران کشور بالا است / قم برای قهرمانی تلاش می‌کند

سید مقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: تنیس‌بازان آینده‌داری از استان‌های سراسر کشور در این دوره از مسابقات در حال رقابت با یکدیگر هستند و خوشحالیم که فرصت ارزنده‌ای به منظور کسب تجربه برای تنیس‌بازان قم ایجاد شده است.

وی در ادامه به برگزاری 16 دیدار در نخستین روز مسابقات قهرمانی پسران کشور در قم اشاره کرد و بیان داشت: رقابت‌های تنیس پسران قهرمانی کشور در دو رده سنی زیر 16 و 18 سال با برگزاری 16 دیدار در حالی به میزبانی قم آغاز شد که سطح کیفی رقابت‌ها بالا است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس کشورمان، مسابقات تنیس پسران قهرمانی کشور در هر دو رده سنی زیر 16 و 18 سال در مجموع با حضور تنیسورهایی از 26 استان به میزبانی هیئت تنیس قم آغاز شده و با پایان روز نخست برترین‌ها معرفی شدند.

دبیر هیئت تنیس استان قم اضافه کرد: به این ترتیب با برگزاری این رقابت‌ها در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، در گام نخست تیم‌های تنیس پسران توابع تهران، خراسان رضوی، قم (الف)، خوزستان و قزوین از سد حریفان خود گذشتند.

وی ابراز کرد: دیگر تیم‌های پیروز این مرحله تیم‌های هیئت اصفهان، قم (ب)، آذربایجان غربی، فارس و خراسان جنوبی بودند که همگی موفق شدند به ترتیب با نتیجه سه بر صفر مقابل حریفان خود از استان‌های یزد، مرکزی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، بوشهر، گیلان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، ایلام و البرز عبور کنند.

خاتمی خاطرنشان کرد: البته در یکی دیگر از دیدارهای روز نخست که بازی جذاب و تماشایی بود و در اوج حساسیت برگزار شد، تیم‌های گلستان و کرمان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود گلستان پایان یافت.

وی با بیان اینکه چهره‌های آینده‌دار و با استعدادی از استان‌های مختلف در این دوره از مسابقات تنیس قهرمانی پسران کشور در قم حضور یافته‌اند، عنوان داشت: همچنین تیم‌های اصفهان، کردستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی نیز در دیگر بازی‌های خود به ترتیب با نتیجه سه بر صفر از سد تیم‌های مازندران، سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان شمالی گذشتند.

دبیر هیئت تنیس استان قم اظهار داشت: سرداوری این دوره از مسابقات تنیس قهرمانی پسران کشور در رده‌های سنی زیر 16 و زیر 18 سال بر عهده حسن لاچیانی است و تنیسورها به مدت هشت روز در دو بخش انفرادی و تیمی با یکدیگر پیکار می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول